Zarabianie w internecie jest łatwiejsze niż myślisz. Wszystko, czego potrzebujesz, to czas, pomysł i własna powierzchnia reklamowa. Możesz zgarniać wynagrodzenie za codzienne zakupy osób, które obserwują Twój blog/kanał czy stronę internetową. Allegro, AliExpress, Castorama, OBI czy Leroy Merlin, to tylko niektóre z kampanii, które znajdziesz w LeadStar. Gdy ktoś kupi książki w Helionie, zamówi pizzę w PizzaPortal lub kubełek kurczaka w KFC, otrzymasz za to wynagrodzenie – o ile skorzystał z Twojego linku! Wystarczy wykonać pierwszy krok i zarejestrować się w LeadStar.pl. Poniżej opisuję, jak wygląda proces rejestracji i jak dołączyć do pierwszego programu.

Jak się zarejestrować?

Cały proces jest prosty i szybki. Po wejściu na stronę rejestracji określ czy jesteś osobą fizyczna, czy masz działalność gospodarczą. Zależnie od tego, co wybierzesz, system dobierze odpowiedni sposób rozliczania się z Tobą: albo poprzez zlecenia wypłat, albo poprzez wystawiane przez Ciebie faktury. W następnym kroku podajesz dane osobowe. Są one niezbędne do rozpoczęcia działania w Programie Partnerskim. Dlaczego? My także rozliczamy się z Urzędem Skarbowym i musimy udowodnić, że nasi Partnerzy/Wydawcy to nie wirtualne persony a osoby z krwi i kości. W szczególności zwróć uwagę na numer konta bankowego. Pamiętaj, żeby podać konto osobiste czy firmowe, a nie oszczędnościowe. W wielu bankach na konto oszczędnościowe przelewy możesz robić tylko Ty – przelew od nas zostanie automatycznie odbity! W takiej sytuacji będziesz dłużej czekać na swoje wynagrodzenie.

Rejestracja w LeadStar.pl to tylko trzy kroki

Jeżeli podasz poprawne dane i potwierdzisz rejestrację klikając w link, który prześlemy na podane przez Ciebie konto mailowe, to w ciągu 5-10 min dostaniesz SMS-a z hasłem startowym do swojego panelu partnera. To kolejny powód, dla którego warto zwrócić uwagę na poprawność danych podczas rejestracji: w tym przypadku numer telefonu.

Rejestracja jest prosta jak „konstrukcja cepa”. Podaj dane rejestracyjne, zwracając uwagę na poprawny numer telefonu komórkowego, na który prześlemy hasło startowe, oraz numer konta bankowego, na które będziesz dostawać przelewy zarobionego wynagrodzenia. Tylko tyle dzieli Cię od zarabiania w internecie!

Pierwsze logowanie i zmiana hasła

Po zalogowaniu do panelu partnera zostaniesz przywitany[-a] stosownym komunikatem. Pierwsze, co zawsze sugerujemy nowym Wydawcom, to zmiana hasła. Startowe, które otrzymujesz w SMS-ie, nie jest ani bezpieczne (ma tylko 5 znaków) ani łatwe do zapamiętania. Kliknij w górnym menu, w zakładkę „Profil”, a potem w lewym menu w „Zmiana hasła”. Podaj obecne hasło (to z SMS-a), a następnie nowe i potwierdź je jeszcze raz. Siła hasła prezentowana w postaci pięcioelementowego wskaźnika jest orientacyjna. Jedynym wymaganiem jest minimum 5 znaków.

Co dalej?

Hasła, hasłami, ale w końcu chcesz zacząć zarabiać, prawda? Wejdź do katalogu programów („Programy” > „Katalog programów”) i zapoznaj się z naszą ofertą.

Na liście programów widzisz od razu model i stawkę rozliczenia. Modelami zajmiemy się w innym wpisie. W przypadku kampanii zakupowych (e-commerce) najczęściej jest to CPS, gdzie otrzymasz wynagrodzenie w wysokości określonego procentu od kwoty, jaką ktoś wyda na zakupy. Więcej szczegółów dotyczących warunków naliczenia wynagrodzenia oraz linków i kreacji reklamowych znajdziesz po kliknięciu w wybrany program.

Szczegóły programu

Do każdego programu, który chcesz promować, musisz dołączyć, klikając przycisk „Dołącz” na głównej liście, lub „Zgłoś się do programu” w szczegółach. Większość zgłoszeń jest rozpatrywana w ciągu 5-10 min. W przypadku wybranych kampanii potrzebne jest spełnienie określonych warunków. W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji zgłosi się do Ciebie Opiekun Programu Partnerskiego.

Po zaakceptowaniu zgłoszenia dostaniesz powiadomienie mailowe oraz wiadomość prywatną w panelu partnera. Od teraz możesz korzystać w pełni z linków i kreacji, które znajdziesz w szczegółach programu. Dwa ważne warunki poprawnego naliczenia wynagrodzenia to:

  • polecać tylko (i za każdym razem) linki, które znajdziesz w panelu partnera przy każdym programie,
  • uczulać osoby, które obserwują Twój blog, stronę czy kanał, o wyłączeniu wtyczki typu AdBlock/uBlock, które mogą zakłócić proces poprawnego oznaczania i zliczania akcji na Twoje konto – bez tego reklamodawca nie będzie w stanie przypisać wynagrodzenia do Twojego zakupu.

Na koniec

Jak widzisz cały proces rejestracji i dołączenia do programów jest bardzo prosty. Warto zwrócić uwagę na to, że panel partnera działa szybko nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale także na telefonach komórkowych. Bez problemów można więc za każdym razem, gdy jest taka potrzeba, sięgnąć do niego po link do danej kampanii. Jeśli ktoś zrobi zakupy za ich pośrednictwem, będziesz cieszył się dodatkowych wynagrodzeniem!

PS: kampanie rozliczane są średnio od 1 do 3 miesięcy, dlatego warto śledzić informacje o rozliczeniach w dziale „Rozliczenia”. Więcej o czasie rozliczeń przeczytasz w tym wpisie.


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.