Branże i porządki w dziale zakupów

„Witam, z przyjemnością i zadowoleniem obserwuję powiększającą się gamę sklepów, mam tylko taką uwagę. Strona partnerska wyświetla wszystkie sklepy w zakładce zakupy, może dobrze było by je dodatkowo podzielić na podkategorie np. wnętrza, spożywcze, drogerie, księgarnie, moda, podróże albo zrobić jakąś opcję wyszukiwania tematu. Chodzi o to, że klient poszukujący ubrań może nie chcieć przeglądać takiego bałaganu. Obecnie nie jest to w żaden sposób poukładane ani alfabetycznie ani branżowo i robi się zamieszanie, które może zniechęcać do szukania i zakupów. Mam nadzieję, że zastanowią się Państwo nad moją uwagą
Pozdrawiam”
Taką oto wiadomość otrzymaliśmy parę dni temu od jednego z naszych Wydawców. Jego propozycja pokrywała się z naszymi dotychczasowymi planami, ale dała nam iskrę do ich przyspieszenia. Stąd już dzisiaj wprowadziliśmy do panelu odpowiednie zmiany.
Porządki w dziale zakupów
Po pierwsze programy z działu zakupy zostały podzielone na następujące typy produktów:
- dom i ogród – tu znajdziecie takie kampanie jak Castorama, Leroy Merlin, Obi, Kumo Garden,
- hobby – integruje księgarnie internetowe Helion czy Empik, ale także np. sklep fotograficzny,
- moda i uroda – dział nie tylko dla kobiet; kosmetyki, buty, garnitury, bielizna; marki takie jak Puma, Vistula, Wólczanka, Intimissimi, Clinique i inne,
- rtv i agd – to chyba wszystkie znaczące markety z elektroniką na rynku polskim: Media Markt, Media Expert, Neonet, Neo24, RTV Euro AGD czy Philips,
- suplementy – czyli wszelkie środki na odchudzanie, celulit i inne „dolegliwości”,
- zakupy – tu trafiają pozostałe kampanie, które trudno przydzielić do powyższych kategorii: Allegro, AliExpress, Chocolissimo, KFC, Pizza Portal i inne.
Oczywiście nie wykluczamy w przyszłości kolejnych podziałów mających na celu jeszcze lepsze skategoryzowanie dostępnych kampanii reklamowych w naszym Programie Partnerskim LeadStar.

Wyszukiwanie po branżach
Drugą ważną nowością jest wprowadzenie w wyszukiwarce programów wyszukiwania po branżach. Aktualnie dostępne są:
- finanse – czyli wszystkie kampanie finansowe: kredyty, pożyczki, konta, karty kredytowe,
- ubezpieczenia – na razie wszystkie ubezpieczenia są w jednym „worku”, ale gdy pojawi się ich więcej, na pewno rozdzielimy ja odpowiednio,
- zakupy – tu wszystkie kampanie zakupowe z podziałem opisanym powyżej,
- pozostałe – turystyka, motoryzacja (w tym jazdy testowe), gry internetowe, telekomunikacja i inne.
Zmiany te znalazły się także w działach „Programy > Twoje programy” oraz „Promocje > Programy z korzyściami”.
Zachęcamy Was do dzielenia się z nami swoimi pomysłami i rozwiązaniami, które pomogą nam w przygotowaniu panelu i narzędzi tak, żeby jak najlepiej służyły Waszym potrzebom. Jak widać, słuchamy Waszych uwag, analizujemy je i wprowadzamy najszybciej, jak jest to możliwe. W końcu panel partnera ma Wam służyć jak najlepiej, a nie przeszkadzać w działaniach, prawda? 😀
