Przywracanie skasowanego konta

Pytanie Wydawcy:
„Założyłem u Państwa jakiś czas temu konto, ale przez przypadek je usunąłem. Teraz chciałbym założyć na nowo, ale niestety moje dane widnieją już w bazie. Czy można je ponowne aktywować?”
Odpowiedź brzmi: TAK. Jak najbardziej, ale po kolei…
Rejestracja
Rejestrując konto w Programie Partnerskim LeadStar, podajesz między innymi adres e-mail, który staje się jednocześnie Twoim loginem do systemu. W momencie usunięcia konta nie jest ono fizycznie kasowane z bazy danych. Zgodnie z regulaminem dane są przechowywane w celach dowodowych, a w szczególności w celu ochrony interesów Spółki, przez kolejne 6 lat. W tym okresie nie będziesz mieć możliwości założenia ponownie konta na ten sam adres e-mail, PESEL czy NIP – procedura kasowania konta obejmuje między innymi wyświetlenie informacji o tym fakcie (a także o ew. kwocie prowizji do wypłaty).
Przywracanie konta
W przypadku, gdy jednak postanowisz wrócić do współpracy z nami i będziesz chciał[-a] mieć konto skojarzone z tym samym adresem e-mail musisz do nas napisać. Najlepiej wyślij maila z odpowiednią informacją na adres kontakt[at]leadstar.pl. W ten sposób udowodnisz nam, że jesteś właścicielem danego adresu e-mail i nikt się pod Ciebie nie podszywa. Możesz także skorzystać z formularza na stronie głównej Programu Partnerskiego LeadStar. W takim przypadku i tak będziemy się z Tobą kontaktować poprzez adres e-mail przypisany do Twojego konta w systemie.
Taki sposób przywracania dostępu ma jeszcze jedną zaletę: będziesz widzieć wszystkie swoje akcje, działania i naliczone prowizje sprzed momentu usunięcia konta. System będzie się zachowywać tak, jak by nigdy nic się nie stało. Pozostaje tylko zacząć ponownie działać… 🙂
