Zmiana statusu wypłaty wynagrodzenia

Pytanie Wydawcy:
„W panelu jest już status wypłaconego wynagrodzenia ale nie mam jeszcze kasy na koncie. Gdzie mój przelew?”
Pytanie to łączy się z jednym z poprzednich, które opisałem we wpisie „W oczekiwaniu na przelew”. Zwykle przelewy wynagrodzeń w Programie Partnerskim LeadStar są realizowane w dni robocze w okolicach godziny 8:00 rano. Po wprowadzeniu i zatwierdzeniu zlecenia do banku pobieramy raport podsumowujący listę przelewów. Ładujemy go do naszego panelu technicznego, co skutkuje zmianą statusu przelewu na „wynagrodzenie wypłacone”. To jest ten moment, w którym my zakończyliśmy obsługę Twojej wypłaty. W ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego powinieneś otrzymać przelew na swoje konto.

Nie dostałem przelewu
Od czasu do czasu przelewy do nas wracają – zwykle do 2 dni roboczych po ich zrealizowaniu. Najczęściej jest to spowodowane nieaktualnością numeru konta (a kto miał tego pilnować?!) lub sytuacją, gdy zamiast konta osobistego, został podany numer konta oszczędnościowego. W takiej sytuacji zwracamy całą kwotę z powrotem do panelu do dyspozycji Partnera i próbujemy się z nim skontaktować. W przypadku braku kontaktu, konto w systemie jest blokowane do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Jeżeli sprawdziłeś numer konta w panelu, wszystko jest w porządku, a przelewu po jednym dniu roboczym od wypłaty nadal nie ma, skontaktuj się z nami. Napisz do nas wiadomość prywatną „Profil > Formularz kontaktowy” lub bezpośrednio na kontakt[at]leadstar.pl. Dla pewności podaj w niej numer konta bankowego, na który miał trafić przelew. Sprawdzimy wszystko po naszej stronie i prześlemy Ci potwierdzenie przelewu, z którym będziesz mógł ew. wyjaśnić sprawę w swoim banku.