„Zerowanie konta” na koniec miesiąca

Opublikowane przez Artur Szkarłat w dniu

Pytanie Wydawcy:
„W piątek zostało mi wyzerowane konto, tzn miałam 2 wnioski i zostały one wyzerowane, a żadne pieniądze nie widnieją na koncie. Ktoś mi może wytłumaczyć co w takiej sytuacji?”

Dla wyjaśnienia tła sprawy, pytanie zostało zadane po zamknięciu miesiąca maja.

Gdy logujesz się na swoje konto, pierwsze co widzisz to podstawowe i najważniejsze informacje: bieżący stan konta oraz ilość klików/wniosków. Bieżący stan konta informuje Cię o kwocie, jaka została Ci naliczona za Twoje działania, i którą możesz w każdej chwili wypłacić. Ilość klików i wniosków to informacja o Twoich działaniach w bieżącym miesiącu. W związku z tym, że do niedawna mogło być to nie do końca przejrzyste, uzupełniliśmy tę sekcję panelu o dodatkową informację wskazującą miesiąc, za jaki są wyświetlane te dane.

Bieżący stan konta, kliki i wnioski

Właśnie stąd wynika zerowanie klików/wniosków po zakończeniu miesiąca. Aby sprawdzić swoje działania za zadany miesiąc, należy wejść w menu „Statystyki > Kliki/wnioski” wybrać okres (np. ostatni miesiąc) i wygenerować raport.

Druga część wyjaśnienia dotyczy bieżącego stanu konta. Zgodnie z regulaminem Programu Partnerskiego LeadStar wszystkie zgromadzone na Twoim koncie środki są automatycznie zlecane do wypłaty w ostatnim dniu miesiąca. Przeczytasz o tym w jednym z poprzednich wpisów „W oczekiwaniu na przelew”. Przelewy są realizowane w kolejnym dniu roboczym wypadającym po zamknięciu miesiąca. W tym czasie zarobiona przez Ciebie kwota jest w stanie „Wynagrodzenie w tracie wypłaty” i możesz się o tym przekonać, wchodząc do menu „Rozliczenia > Wypłać wynagrodzenie”. Jednocześnie na głównej stronie wprowadziliśmy dodatkową informację o wynagrodzeniu w trakcie wypłaty, żeby nie było w przyszłości nieporozumień z tym związanych.

Dodatkowe info o wynagrodzeniu w trakcie wypłaty

Informacja ta zniknie, jak tylko oznaczymy przelewy jako zrealizowane. W tym miejscu należy jeszcze wspomnieć, że „przelew zrealizowany” oznacza potwierdzenie przelewu w naszym banku. Wypłacona kwota powinna trafić na Twoje konto bankowe w ciągu 1 dnia roboczego. Więcej o automatycznych wypłatach na koniec miesiąca możesz przeczytać w tym wpisie.


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.