Tygodniowe podsumowanie programów #10

Wiecie, co oznacza poniedziałek w Programie Partnerskim LeadStar? Szybki przegląd zmian z ostatniego tygodnia!
Nowe kampanie
W ubiegłym tygodniu w naszym programie pojawiło się aż 16 nowych kampanii! Przede wszystkim zadowoleni będą łowcy okazji zakupowych, gdyż 12 programów należy do kategorii „zakupy”: Dragonist (Sklep internetowy), Intempo (Sklep streetwear), Peater (Aplikacja dietetyczna), Polcarat Design (Sklep ze srebrną biżuterią), Yeah Bunny (Polska marka odzieżowa), Bass Polska (Sklep z narzędziami do warsztatu, domu i ogrodu), Berrylook (Sklep z odzieżą online), BioGio (Sklep ze zdrową żywnością), Estetino (Buty damskie), Mass-zone.eu (Odżywki i suplementy), Newchic (Sklep z odzieżą online) oraz VeoVeo (Malowane koszulki).
Nie interesują Cię kampanie zakupowe? Dla Ciebie również mamy coś nowego – pożyczkę pozabankową Finzmo, ofertę telekomunikacyjną Platforma CANAL +, ubezpieczenie dziecka Nationale Nederlanden czy kampanię motoryzacyjną Peugeot (Peugeot SUV 5008).
To jednak nie wszystko! Powróciły do nas także kampanie Biżuteria Eshop (Moda i uroda) oraz KFC (Jedzenie z dowozem).
Wstrzymane kampanie
W poprzednim tygodniu zakończyły się oferty 3 oferty od Multimedia: „ Paczka smartfon”, „ Idealna paczka” oraz „ Idealna paczka 60”. Bez obaw! W zamian pojawiła się oferta „Internet 300Mb/s” – w obu modelach rozliczeniowych (CPL i CPS).
Decyzją reklamodawcy wstrzymana została pożyczka pozabankowa Zaplo. Poza tym zakończyła się także kampania Salvum (Odszkodowania).