Pytania Wydawców:

„Czy wymagany jest jakiś wkład finansowy?”

Dla osób, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z Programem Partnerskim są to pierwsze pytania, jakie mogą przyjść do głowy. Szczególnie, że trafiają one na stronę LeadStar.pl z różnych źródeł, np. z polecenia innych (czasem nieznanych) osób. W związku z tym mogą na starcie uzyskać wprowadzające w błąd informacje i opinie.

Zacznijmy więc od podstaw. Współpraca z LeadStar.pl to nie jest praca na etat. Nie podpisujesz żadnej umowy o pracę, nie zlecimy Ci badań okresowych ani nie wystawimy na koniec roku PITu dla pracownika. Działanie Programu Partnerskiego LeadStar.pl oparte jest na zarabianiu wynagrodzenia polecanie produktów z takich dziedzin jak finanse, telekomunikacja, sklepy i inne. Podczas rejestracji potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem serwisu, który jednocześnie jest „umową”, jaką między sobą zawieramy. My zobowiązujemy się do dostarczenia Ci narzędzi, utrzymania systemu i poprawnego rozliczenia wynagrodzenia z Twoich działań. Ty zobowiązujesz się w szczególności przestrzegać regulaminu oraz promować produkty zgodnie z warunkami, jakie są Ci prezentowane przy każdym z nich.

Rozpoczynając działanie w LeadStar, nie potrzebujesz żadnego wkładu własnego. Promocję możesz prowadzić na swojej stronie (jeżeli je nie masz – nie przejmuj się – możesz ją założyć w naszym systemie) lub blogu, wśród znajomych, czytelników grupy na Facebook’u, Instagramie i innych tzw. social media. Jeżeli posiadasz bazę e-mail swoich użytkowników (oczywiście zebraną zgodnie z RODO) i masz konto firmowe w LeadStar, także możesz ją wykorzystać – zgłoś do nas taki fakt. Własny budżet na działania reklamowe może dopiero zacząć być potrzebny, jeżeli planujesz działania reklamowe w AdWords lub poprzez płatne reklamy Facebook – oczywiście o ile dany program pozwala na takie działania.

Na koniec warto przypomnieć, że jak każdy przychód także ten uzyskany z Programu Partnerskiego LeadStar podlega opodatkowaniu. Możesz rozliczać się na zasadach ogólnych oraz w postaci ryczałtu ewidencjonowanego. Więcej znajdziesz w naszym poradniku: https://leadstar.pl/download/Poradnik_rozliczenia_z_US.pdf

UWAGA: od 1 stycznia 2023 roku zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ramach Polskiego Ładu jedyną formą rozliczenia podatkowego z najmu powierzchni reklamowej będzie ryczałt ewidencjonowany!


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.