Jak wrócić do współpracy w LeadStar?

Pytanie Wydawcy:
„Witam chcę ponownie założyć konto na stronie LeadStar. Jak to zrobić?”
Otrzymujemy od Was coraz więcej próśb o przywrócenie konta w LeadStar lub o ponowne założenie konta w LeadStar, którego… nie da się ponownie założyć bo już je macie. Gdy pytamy o powód wcześniejszego zamknięcia konta zwykle podajecie:
- nie wiem jak zarabiać, ale teraz poszperałem trochę i chciałbym znowu spróbować z LeadStar,
- nie chcę już zarabiać, tzn. nie chciałem wtedy, ale teraz już chcę,
- chciałem Was przetestować i zarejestrowałem się w innym programie później, więc w LeadStar skasowałem konto, ale jednak chciałbym z powrotem wrócić,
- ….
Coraz więcej Was wraca, więc cieszymy się, że się Wam u nas podoba 🙂 I właśnie dlatego powstał ten artykuł – żeby pomóc tym, którzy chcą ponownie z nami zarabiać.
Część osób, która rejestruje się w Programie Partnerskim LeadStar, nie do końca zdaje sobie sprawę z tego, na czym polega zarabianie w internecie. Początkujących zachęcamy zawsze do zapoznania się z naszymi poradnikami i wpisami na blogu – szczególnie z wybranymi artykułami w sekcji „Dla początkujących” na stronie głównej bloga.
Są też osoby zaawansowane, które nie do końca mogą być zadowolone z efektów swoich działań i chcą sprawdzić, jak to wygląda w konkurencyjnych programach – mają do tego oczywiście jak najbardziej prawo.

Wszystkie te osoby łączy jedna wspólna rzecz – w przypływie chwili zamykają konto w Programie Partnerskim LeadStar. Parę miesięcy temu popełniłem zresztą wpis o dźwięcznym tytule „Zamykanie konta”. Nie o tym jednak dzisiejszy monolog. Dość napisać, że najlepiej by było nie zamykać konta LeadStar, tylko wstrzymać działania – to nic nie kosztuje.
Tak samo często jednak się zdarza, że Wydawcy postanawiają wrócić do współpracy z nami. Pierwszym odruchem jest ponowna próba założenia konta, która będzie niestety nieudana. Podczas rejestracji zostaniesz powiadomiony o tym, że takie konto istnieje już w systemie!
Jak to? Podczas zamykania konta partnerskiego, Twoje dane nie zostaną usunięte bezpowrotnie. Zgodnie z Regulaminem Programu Partnerskiego LeadStar.pl zostają „uśpione” na okres 6 lat (są przechowywane na serwerze) w celu ustalenia, dochodzenia, obrony roszczeń AJA Media (właściciela Programu Partnerskiego LeadStar), co wynika m.in. z art. 118 Kodeksu Cywilnego lub z innych przepisów m.in. tych dotyczących prawa podatkowego. Dopiero po tym okresie Twoje konto zostanie całkowicie skasowane z systemu, a dane zostają bezpowrotnie usunięte.
Jeżeli chcesz więc wrócić do współpracy z LeadStar, wystarczy, że wyślesz do nas maila na adres kontakt[at]leadstar.pl z konta, którym posługiwałeś się podczas rejestracji. Przywrócimy Twój dostęp dosłownie dwoma kliknięciami – ponowna rejestracja nigdy nie była tak prosta.
Jest nam bardzo miło znów Was u nas gościć 🙂 Zapraszamy!
