Zmiany w panelu cz. 4

Opublikowano przez Artur Szkarłat w dniu

Rok 2019 już za nami. Już za chwilę LeadStar będzie obchodzić drugie urodziny! Ostatnie 12 miesięcy upłynęło pod znakiem dużego rozwoju naszego Programu Partnerskiego. Zarejestrowała się rekordowa liczba wydawców a na Wasze konta popłynęło ponad 5x więcej zarobionego wynagrodzenia niż w roku 2018. I to wszystko Wasza zasługa.

Poprzedni rok to także faza dużego rozwoju samego panelu partnera oraz narzędzi, jakie Wam dostarczamy do efektywnego promowania kampanii. Wiele z tych zmian i usprawnień zostało wprowadzonych na podstawie Waszych zgłoszeń i sugestii. Niniejszym chciałbym w imieniu całego zespołu LeadStar podziękować Wam za trud i pracę włożoną w działanie w naszym programie. Życzymy Wam w 2020 jeszcze większych wynagrodzeń!

Jako że w grudniu nie było podsumowania zmian, poniższa lista zawiera informacje za poprzednie dwa miesiące:

Listopad

  • dodaliśmy nowy dział „Nie współpracujemy” gdzie możecie się zapoznać z wszystkimi kampaniami, których u nas nie znajdziecie wraz z powodami takiego stanu – zwykle są to niezadowalające walidacje lub problemy z płatnościami reklamodawców,
  • w widgetach, chmurach linków, pulach kreacji oraz w wyszukiwarce programów wprowadziliśmy dodatkowy podział pożyczek pozabankowych na chwilówki i pożyczki ratalne,
  • nowe zaawansowane wyszukiwanie programów (w katalogu oraz Twoich programach) pozwalające na znalezienie kampanii wg dozwolonych metod promocji,
  • na ekranie startowym (po zalogowaniu do panelu) dodaliśmy przewijającą się listę logotypów kampanii, które dodaliśmy w ostatnim czasie,
  • wszystkie listy rozwijalne zyskały możliwość szukania po wpisanym ciągu – w szczególności łatwiej w ten sposób znaleźć kampanie danego typu np. „hipoteczne”,
  • w edycji profilu w panelu dodaliśmy dodatkowe pole na adres korespondencyjny – nie jest ono oczywiście wymagane,
  • poprawione wyświetlanie logotypów instytucji w szczegółach programów, oraz na listach dostępnych kampanii w edytorach narzędzi takich jak linki symboliczne czy deeplinki,
  • wizualizujemy na liście kampanii informację, że dana kampania ma dodatkowe dostępne modele rozliczeń, do których dołączenie wymaga kontaktu z nami,
  • rozszerzyliśmy kompatybilność deeplinków z kolejnymi reklamodawcami.

Grudzień

  • utworzyliśmy nową branżę „Telekomunikacja”,
  • wydawcy zarejestrowani jako firmy uzyskali możliwość określenia progu automatycznej wypłaty na koniec miesiąca (domyślne 1zł, 20zł, 50zł lub 100zł),
  • rozszerzyliśmy zabezpieczenia przed rejestrowaniem klików generowanych przez różne roboty internetowe (np. google, yahoo i inne),
  • widgety i pule kreacji są buforowane po wygenerowaniu na 60 sekund w celu zwiększenia wydajności i szybkości działania serwera,
  • na stronie głównej (po zalogowaniu) dodaliśmy sekcję z informacjami i linkami dotyczącymi rozliczania się z US – ramkę można oczywiście zamknąć,
  • dla wydawców zarejestrowanych jako osoby fizyczne w sekcji „Rozliczenia” dodaliśmy nową opcję „Rozliczenia z Urzędem Skarbowym”, gdzie można sprawdzić listę wszystkich wypłat oraz ich sumę po dacie przelewu – czyli tak, jak trzeba będzie się rozliczyć z US,
  • w szczegółach programu dodaliśmy datę dołączenia wydawcy do danej kampanii,

Ostatnią zmianą w roku 2019 było uruchomienie (po kilku tygodniach pracy) nowej strony głównej LeadStar. Zaprojektowaliśmy ją na bazie dotychczasowych doświadczeń tak, żeby odpowiadała na pytania i wątpliwości osób, które nie miały do tej pory do czynienia z programami partnerskimi, jak i starych wyjadaczy, którzy na kampaniach „zjedli zęby”. Szata graficzna jest zbieżna z Panelem Partnera, a główne elementy (menu, formularz kontaktowy) pozostały takie same. Nowa strona to ewolucja, a nie rewolucja – logowanie znajdziesz w tym samym miejscu co zawsze, rejestrowanie nowego konta wygląda dokładnie tak samo. Liczymy na to, że zmiany zostaną przyjęte przez Was pozytywnie, ale oczywiście jak zawsze czekamy na pomysły i konstruktywną krytykę. 🙂


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.