Jak ponownie założyć konto w LeadStar

Pytanie Wydawcy:
„Witam chcę ponownie założyć konto na stronie LeadStar ale system nie pozwala. Podobno jest już konto z tym samym numerem telefonu :(„
Jeżeli jesteś uważnym czytelnikiem naszego bloga, zapewne wiesz już, w czym problem. Ale po kolei.
Gdy z jakiegoś powodu w przeszłości usunąłeś konto w Programie Partnerskim LeadStar, zostałeś podczas tego procesu poinformowany, że Twoje dane będą przechowywane przez kolejne 6 lat w systemie w celach dowodowych (np. aby udowodnić przed Urzędem Skarbowym, za co wypłaciliśmy Ci wynagrodzenie) oraz w celach ochrony interesów Spółki. Takie dane są przetrzymywane w postaci nieaktywnego konta.
W chwili ponownej rejestracji nasz system poza sprawdzeniem poprawności wprowadzonych danych szuka kont wydawców, którzy mają takie same dane, jak te podane przez Ciebie. W tym momencie trafia na zamknięte w przeszłości konto i wyświetla odpowiedni komunikat, np.:

Trafiłeś na taki komunikat? Mam dla Ciebie dwie wiadomości:
- zła jest taka, że nie zarejestrujesz nowego konta, tylko musisz do nas napisać zgodnie z powyższą sugestią maila na kontakt@leadstar.pl,
- dobra jest taka, że przywrócenie Twojego konto to, w większości przypadków, parę kliknięć – nie będziesz musiał[-a] nic więcej wypełniać.
Pamiętaj jednak aby wysłać do nas wiadomość z maila, na które wcześniej było zarejestrowane konto w Programie Partnerskim LeadStar – w przeciwnym przypadku poprosimy Cię o dodatkowe dane potwierdzające, że „Ty to Ty”.