Tygodniowe podsumowanie programów #31

W zeszłym tygodniu zaczęliśmy ostatni tydzień karnawału. Rozumiemy więc to, że możecie mieć zaległości, jeśli chodzi o zmiany i nowości w naszym Programie Partnerskim. Przychodzimy jednak z pomocą! Zachęcamy do zapoznania się z tym artykułem – dzięki niemu będziecie na bieżąco.
Nowe kampanie
Zaczynamy od kampanii z zyskiem dla klienta. W zeszłym tygodniu pojawiły się nowe produkty finansowe, a dokładnie konta osobiste: Konto z Kartą w promocji „Chwyć premię”) w Banku BNP Paribas, za którego otwarcie Klient ma możliwość otrzymania nawet 350 zł oraz mKonto Intensive w mBanku, gdzie Klient może otrzymać do 300 zł premii.
Na tym jednak nie kończą się nowe produkty finansowe. Dostępna jest również nowa kampania Kasy Stefczyka (Pożyczka Zaratka).
W ubiegłym tygodniu w naszym Programie pojawiły się również kampanie portalu podróżniczego Booking.com oraz sklepu z aptecznymi preparatami konopnymi Molpharma.
Wstrzymane kampanie
Informujemy Was, że w zeszłym tygodniu wstrzymane zostały następujące kampanie: Bank BNP Paribas (Konto Otwarte na Ciebie w promocji „Apetyt na premię”), Santander Consumer Bank S.A. (Kredyt samochodowy) w modelu CPL i Peugeot (Peugeot 208). Wstrzymana została również kampania INEA (Internet), jednak zachęcamy do promowania wciąż dostępnej kampanii INEA (Pakiet usług).
Chwilowo wstrzymaliśmy również kampanie: Play (Samsung Galaxy A50) oraz Miloan (Pożyczka pozabankowa).