Koniec kampanii a rozliczenia wniosków

Pytanie Wydawcy:
„Jeśli została wstrzymana kampania, ale wcześniej zostały spełnione warunki do otrzymania wynagrodzenia, to rozumiem, że wynagrodzenie zostanie naliczone?”
Wstrzymanie kampanii zawsze jest pewnym problemem dla Wydawcy, szczególnie jeśli jest to permanentne zakończenie działania programu. Trzeba usunąć kreacje ze strony, zakończyć promocję, poprawić linki symboliczne czy deep linki. Pytanie jednak co z wnioskami, które zostały złożone? Szczególnie jeżeli jeszcze dla części z nich nie zostały spełnione wszystkie warunki, np. dla kont jeszcze nie zrealizowano wymaganej ilości płatności kartą?
Odpowiedź jest prosta: liczy się data wpłynięcia wniosku! Jeżeli formularz zostanie wypełniony w okresie trwania kampanii, to zostanie przypisany do wydawcy. Od tej pory „startuje licznik” czasu, jaki jest przewidziany na spełnienie wszystkich warunków rozliczenia wniosku. W przypadku konta może być to np. minimum 3 miesiące działania konta, 3 przelewy wynagrodzenia i określona ilość płatności kartą. Po spełnieniu tych warunków, czyli po 3 miesiącach, wynagrodzenie zostanie naliczone Wydawcy niezależnie od tego, czy program nadal jest aktywny w LeadStar, czy nie.
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz. Część programów ma tendencję do „okresowości”. Reklamodawca ustala plan marketingowy na pozyskanie określonej ilości wniosków. Czasem zajmie to więcej czasu, czasem mniej. W związku z tym kampania może trwać cały miesiąc albo skończyć się po tygodniu. Dostajemy wiadomości od Was, że niektóre programy kończą się za szybko. To niestety nie jest nasza wina. Staramy się pozyskiwać dla Was jak najwięcej kampanii na stałe, ale takie okresowe „jednostrzałowce” też są przez część Wydawców jak najbardziej akceptowalne. Pamiętaj, że to może być ze strony reklamodawcy test, którego zadaniem jest określenie potencjału i jakości ruchu generowanego przez Wydawców LeadStar.