Tygodniowe podsumowanie programów #46

Ostatni tydzień był pełen nowości w Programie Partnerskim LeadStar! Sprawdź sam/a, co się u nas zmieniło na przestrzeni ostatnich dni.
Nowe kampanie
Po krótkiej nieobecności, z nową promocją, powróciło do nas konto mBank Intensive! W najnowszej odsłonie klient może zgarnąć dodatkowe 300 zł premii!
Ponownie pojawiła się także kampania Konta Firmowego Godnego Polecenia Santander Banku. Tu z kolei klient może zyskać do 900 zł (3% zwrotu za transakcje, max. 150 zł przez okres 6 miesięcy). Wystarczy, że przedsiębiorca zleci co miesiąc przelew do ZUS/US w kwocie min. 200 zł oraz wyrazi zgody marketingowe.
Powróciła również kampania kredytu hipotecznego oferowanego przez Open Finance. Obecny model to CPL (za spotkanie) + CPS (za sprzedaż).
To jednak nie koniec nowości! Teraz dostępne są trzy kampanie od Taurona: Ekogroszek (zakupy) CPS, Protokół zdawczo-odbiorczy – kupujący (pozostałe) CPA oraz Protokół zdawczo-odbiorczy – sprzedający (pozostałe) CPA.
Do naszego programu dołączyła także telewizja internetowa Platformy Canal+! W panelu znajdziecie kreacje dostępne w kilku liniach tematycznych: Linia Ogólna, Linia Fun&Info, Linia Kids, Linia Film oraz Linia Sport. Pierwszy miesiąc za darmo! 🙂
Wstrzymane kampanie
Wyłączone została kampania sklepu internetowego ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi – DUKA.