Zmiany w panelu cz. 8

Wakacje, wakacje i po wakacjach. Pomimo sezonu urlopowego nie ustajemy w staraniach, aby Program Partnerski LeadStar był najlepszym programem tego typu na rynku. Szukamy nowych kampanii, negocjujemy lepsze warunki i specjalne bonusy dla naszych Wydawców. Staramy się także rozwijać panel, narzędzia, oraz reagować na Wasze bieżące potrzeby i propozycje. Lipiec obfitował w wiele zmian dotyczących wersji mobilnej panelu partnera. Ważne są także nowe opcje dostępne w edytorze stron partnerskich, o które prosiliście, czyli możliwość włączenia graficznych kreacji reklamowych. Sierpień był nieco spokojniejszy, ale wprowadziliśmy oczekiwane zmiany do API oraz uruchomiliśmy nowy dział „Kody rabatowe”.
Lipiec
- zaktualizowaliśmy proces rejestracji w kwestii uściślenia tematu pracy agencyjnej,
- do panelu dodaliśmy wyskakujące co jakiś czas okno z najważniejszymi wpisami z bloga – w konfiguracji panelu można wyłączyć tę funkcję,
- w wersji mobilnej panelu można przeglądać teraz wiadomości prywatne i odpowiadać na nie,
- graficzne kreacje dynamiczne HTML są od tej pory umieszczone na naszym serwerze i dostępne tak samo, jak kreacje statyczne (nie ma potrzeby pobierania paczek ZIP i umieszczania na własnym serwerze),
- poprawiliśmy zlecenia wypłat w wersji mobilnej panelu wraz z dodatkowym komunikatem potwierdzającym zlecenia wypłaty ekspresowej,
- strony partnerskie umożliwiają teraz włączenie kreacji reklamowych pod menu oraz pomiędzy ofertami – dostosowane rozmiarowo do pozostałych elementów strony tak, żeby wygląd był jak najbardziej naturalny,
- w wersji mobilnej panelu nagłówek „przyklejony” jest do góry ekranu podczas przewijania strony,
- na bieżąco aktualizujemy listę banków, dla których można zlecać przelewy ekspresowe,
- dla stron partnerskich generowana jest automatycznie tzw. sitemapa w postaci pliku sitempa.xml – szczególnie ważna podczas konfiguracji strony w GoogleSearchConsole,
- w edycji linków symbolicznych oraz deep linków poprawiliśmy czytelność typów produktów na liście kampanii, dla których można zdefiniować linki,
- w katalogu programów oraz Twoich programach wyróżniliśmy odpowiednią „wstążką” te kampanie, które są obecnie w naszym Top10.
Sierpień
- uzupełniliśmy narzędzia w panelu o linki do dedykowanych artykułów na naszym blogu, gdzie znajdziecie informacje, jak korzystać z danej opcji,
- rozszerzyliśmy w API opcję pobierania statystyk klików/wniosków o dodatkowe pola,
- w niektórych programach znajdziecie obecnie załączniki w postaci plików, zawierających np. zakazane frazy do GoogleAds, dokładny opis produktu, lub inne ważne informacje,
- aktualizacja banków obsługujących Express Elixir,
- w szczegółach programów, dla których znamy datę końca obowiązywania oferty, pojawi się ona obok daty uruchomienia programu i Twojego dopisania się do niego,
- nowy dział w promocjach „Kupony rabatowe”,
- w szczegółach programów wyświetlamy wszystkie dostępne kupony rabatowe dla danej kampanii,
- API uzupełnione o pobieranie kampanii z kodami rabatowymi oraz promocjami dla klientów,
- uproszczony generator do hurtowego tworzenia deep linków.
LeadStar nie stoi w miejscu. Miesiąc w miesiąc pokonujemy kolejne ograniczenia i rozwijamy się dla Was, z Wami i dzięki Wam. A to nie jest nasze ostatnie słowo! Do usłyszenia w sprawozdaniu za kolejne 2 miesiące 🙂
