Zatwierdzanie do programów

Zdarza się, że Wydawcy wysyłają do nas zapytania dotyczące zatwierdzania zgłoszeń do programów. Najczęściej denerwujecie się troszkę na nas, bo rozpatrywanie Waszego zgłoszenia już jakiś czas trwa, lub dlatego, że po prostu zostało odrzucone. Postanowiliśmy w związku z tym, wyjaśnić Wam, dlaczego tak się dzieje, abyście spoglądali na nas „łaskawszym okiem” :). Jest też kilka rzeczy, które Wy możecie zrobić, aby pomóc nam usprawnić proces weryfikacji, o czym też będzie tu mowa.
Dlaczego mijają godziny, a moje zgłoszenie nadal nie zostało zaakceptowane?
Na pewno zauważyliście, że czasami dostęp do kampanii otrzymujecie dosłownie w kilka minut, a czasami trwa to znacznie dłużej. Od czego to zależy? Od tego, jakie wymagania należ spełnić, aby uzyskać zgodę na promowanie danego programu. Tam, gdzie Reklamodawca nie stawia szczególnych warunków, możemy zatwierdzić Wasze zgłoszenie bardzo szybko. Inaczej sprawa się ma, gdy np. wymagane jest posiadanie strony www. Tutaj musimy sprawdzić, czy strona, którą posiadacie spełni oczekiwania Reklamodawcy, a jeśli nie podaliście nam nigdzie adresu swojej strony, musimy Was o to dopytać, co dodatkowo wydłuża cały proces. Najbardziej czasochłonne jest zatwierdzanie wniosków, w których musimy coś przesłać Reklamodawcy do akceptu, jak na przykład adres Waszej strony www. Odpowiedź dostajemy czasami po kilku dniach, a niejednokrotnie wymaga to od nas dobijania się drzwiami i oknami, aby uzyskać jak najszybciej akcept dla Was :).
Deklarowany sposób promocji
Całkiem niedawno wprowadziliśmy wymuszenie określenia przy niektórych kampaniach „Deklarowanego sposobu promocji”. Ma to na celu zaoszczędzenie czasu, jaki tracimy właśnie na dopytywanie Was o to. Ważne jest, aby uzupełniane odpowiedzi były dokładne i konkretne, a więc gdzie i w jaki sposób chcielibyście dany program promować. Krótkie, lakoniczne odpowiedzi w stylu „link” nie wiele nam mówią, ale gdy napiszecie link i np. adres strony, gdzie chcecie go zamieścić, to już zupełnie co innego.
Sprawdź, zanim się zgłosisz!
Pamiętaj, aby w szczegółach programu, który chcesz promować, dokładnie doczytać jakie wymagania stawia Reklamodawca. Jeśli np. kampania może być realizowana wyłącznie przez call center, to jeśli nie masz go do swojej dyspozycji, nie ma sensu, żebyś prosił o dostęp do niej. Możesz za to, o czym już pisaliśmy w tym artykule https://blog-leadstar.pl/2020/10/27/dzialania-dozwolone-i-zabronione-w-leadstar/ napisać do nas, jeśli masz potencjał na daną kampanię, ale Twoja metoda promowania jest niedozwolona. Dopytamy Reklamodawcę, czy jest szansa, aby zmienił swoje wytyczne.