36 pomysłów na własny fanpage

Chcesz zarabiać z LeadStar i nie wiesz, w jaki sposób promować kampanie? Mam dla Ciebie rozwiązanie. Przygotowaliśmy listę pomysłów dotyczącą tematyki fanpage’a, jaki możesz założyć. I na nim promować oferty dostępne w LeadStar.
Mam nadzieję, że lista będzie przydatna. Wykorzystaj ją, jak tylko chcesz. A może – jeśli nic nie przypadnie Ci do gustu – to właśnie dzięki niej wpadniesz na jeszcze fajniejszy pomysł, w jaki sposób zarabiać przez Internet. Niech obudzi się Twoja kreatywność 😉
Jaki fanpage najlepiej prowadzić?
Poniżej znajdziesz aż 36 propozycji dla Twojego własnego fanpage na Facebooku, w niektórych przypadkach z naszymi dodatkowymi pomysłami, co taki fanpage mógłby zawierać. Przejrzyj je i zastanów się, co by najlepiej do Ciebie pasowało i co najbardziej chciałbyś robić.
Nie sztuką jest zarabianie pieniędzy, gdy nie lubimy swojej pracy.
Sztuką jest znalezienie takiej pracy, którą polubisz i z której dodatkowo będziesz czerpać zyski.
No więc, to na czym chcesz zarabiać? 😉
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by mieć kilka różnych fanpage i prowadzić wszystkie. To oczywiście zależy od Twojego czasu, jaki możesz poświęcić, oraz od Twojej organizacji pracy.
Jaki fanpage na Facebooku do zarabiania w Internecie?
- Pamiętnik „Z życia zakupoholika” – co dziś kupiłem, w jakim sklepie – podaj koniecznie link do sklepu z Twojego Panelu Partnera LeadStar, czy wykorzystałem jakieś rabaty (w LeadStar znajduje się specjalna zakładka Kody rabatowe, w której umieszczane są wszystkie kampanie z rabatami, jak i zakładka Programy z korzyściami, w których znajdują się inne korzyści z tytułu zakupów produktów lub usług w danym sklepie).
- „Moje M4” – dla osób wykańczających lub remontujących mieszkanie lub dom. W LeadStar znajdziesz oferty RTV, AGD, sklepów budowlanych, meblowych, ubezpieczycieli – bo przecież trzeba ubezpieczyć dom/mieszkanie, i innych)
- „Tajniki dobrego makijażu” – promujący kosmetyki do makijażu, drogerie, filmiki pokazowe (jak np. zrobić kocie oczy).
- „Naturalnie, bo warto” – promujący naturalne kosmetyki, które znajdziesz m.in w sklepach: Anabelle Minerals, Alkemie, eKobieca, eStyl, Elemis, eButik, Naturativ, Organic Farma Zdrowia, Tołpa, Verdelab.
- „Rabaty i okazje sklepowe” – promujący te oferty, w których aktualnie dostępne są kody rabatowe, rabaty za np. zapis na newsletter, promocje, noce zakupów itp. W Panelu Partnera znajdziesz zakładkę Promocje/Kody rabatowe. Umieszczamy tutaj wszystkie aktualne promocje na kampaniach dostępnych w LeadStar.
- „Książkoholik to ja” – promujący czytanie książek, z recenzjami, cytatami z książek, z informacjami: gdzie najtaniej kupisz książkę X czy też które wydawnictwa mają jakiego typu książki, bo niektóre mają tylko psychologiczne (jak np. Sensus, inne tylko powieści itp.). W LeadStar znajdziesz wiele różnych księgarni: Helion, Sensus, Bezdroża, Czytam, Septem, Onepress i inne. Mamy również sklepy z ebookami i audiobookami.
- „Najmodniejsze obuwie – dla niej i dla niego” – promujący buty i sklepy obuwnicze zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W LeadStar mamy kampanie m.in. dla CCC, Decathlon, CzasNaButy, ButySportowe, Converse, ButSklep, DarBut, Lacoste.
- „Biżuteria na każdą okazję” – promujący sklepy z biżuterią, jak np. Biżuteria Eshop, eButik, Denley, Tatuum.
- „Wybierz najlepsze perfumy” – promujący perfumerie, możesz opisywać różne perfumy, porównywać je. Promuj takie sklepy jak: Cocopanda, eButik, eKobieca, Tołpa, The Body Shop, Estyl.
- „Wyglądaj modnie” – promujący odzież, trendy modowe. W kategorii moda w Katalogu programów w LeadStar znajdziesz aż 48 sklepów, które możesz promować w mediach społecznościowych.
- „Sport to zdrowie” – promujący ruch, ćwiczenia, zdrowe odżywianie itp.
Możesz promować tutaj takie sklepy jak: Decathlon, Organic, iHerb, RunnersClub, Catering dietetyczny, WorldBox, YesSport, 50style. - „Nowinki ze świata technologii” – np. wychodzi nowa opaska Xiaomi Mi Band? Napisz o niej. Nowy smartfon? Napisz o nim. I od razu utwórz deeplink do oferty, aby zarobić na sprzedaży poprzez LeadStar. Możesz też pisać o wyprzedażach np. starych sprzętów. Baw się. W LeadStar znajdziesz sklepy: RTVeuroAGD, Komputronik, Morele, Neo24, AliExpress, Allegro, Samsung, AMSO, Avans, ZTE, Promki24.
- „Gaming Time” – promujący oferty dla graczy – gry, akcesoria (fotele, biurka, myszki, klawiatury, ogólnie cały sprzęt komputerowy). W LeadStar mamy np. Genesis, Morele, RTVeuroAGD, Neo24, Komputronik.
- „Łowcy okazji” – promujący różnego rodzaju rabaty i okazje: noc zakupów, rabaty za zapis na newsletter, specjalne rabaty dla stałych klientów itp.
Noce zakupów zazwyczaj możemy spotkać w sklepach rtv agd, w LeadStar mamy aktualnie: Avans, Morele, Komputronik, AMSO, RTVeuroAGD, Neo24, Electro, Promki24 i inne. Dodatkowo zajrzyj do zakładki z kodami rabatowymi w Panelu Partnera. - „Pamiętaj o ubezpieczeniu” – opisujesz różne rodzaje ubezpieczeń, różne oferty, jakieś fajne promocje na ubezpieczenia, np. weź ubezpieczeniu tutaj, a otrzymasz extra coś tam.
W LeadStar aktualnie znajdziesz 11 ofert ubezpieczeń, które możesz promować w mediach społecznościowych. Zajrzyj do Katalogu programów i wybierz branżę ubezpieczenia. - „Ranking kont bankowych” – porównanie kont bankowych: osobistych, firmowych, oszczędnościowych; czasami można dodać jakieś informacje o lokatach, nowinki z branży finansowej. Możesz też zaproponować swoim fanom stworzenie budżetu domowego lub samemu taki stworzyć i zaprezentować im. A w LeadStar szukaj ofert w branży finanse w Katalogu programów.
- „Wszystko czego potrzebuje mężczyzna” – moda i gadżety dla mężczyzny. Możesz tutaj promować zarówno sklepy z odzieżą, jak i akcesoriami, dodatkami czy sprzętem komputerowym. Sklepy takie jak Castorama myślę, że też byłyby zainteresowane promocją na Twoim fanpage o takiej tematyce.
- „Wnętrze z klasą” – promujący tutaj sklepy takie jak: Agata Meble, Miloo, Home&You, Super Wnętrze, sfmeble, Promki24 i inne.
- „Dla Twojego dziecka” – możesz tutaj promować sklepy z odzieżą dla dzieci, zabawkami jak: 5.10.15, Planeta Klocków, Trendy Smyk, Moi-Mili, Kids Hits, Allegro, AliExpress, a także księgarnie, w których znajdą się bajki lub audiobooki dla dzieci, jak Sensus, Czytam. Są też szkoły językowe dla dzieci jak np. Novakid.
- „Twoja Firma na dobrej drodze do sukcesu” – a tutaj możesz dodać wszystkie informacje dla przedsiębiorców. Od porównania kont firmowych i dodania linków do tych kont z LeadStar, po gadżety reklamowe (np. z Allegro) czy oferty takie jak leasing, faktoring, kredyt firmowy czy samochodowy, abonament dla firm na usługi kurierskie np. Inpost. I dalej po szkolenia jak np. Ambitna Marka, która oferuje kursy online, czy usługi hostingowe Nazwa.pl lub OVHcloud. Możesz też pisać o księgowych zawirowaniach i informacjach co do tego, co można wpisać w koszty firmy, a czego nie można.
- „Podróże Małe i Duże” – może trochę nie na czasie obecnie (koronawirus szaleje…), ale myślę, że w wakacje wszyscy będą chcieli gdzieś odpocząć (gdzieś z dala od telewizji i wiadomości, gdzieś poza domowym zaciszem, w którym spędzają ostatnio większość swojego czasu). I tutaj możesz promować kampanie z naszej kategorii: turystyka: Infobus, Booking, FlixBus, FosterTravel, Travelist i inne.
- „Internet / Telefon / Telewizja” – umieszczaj tutaj oferty telekomunikacyjne, na Internet mobilny i stacjonarny, abonament na telefon – z telefonem i bez, i telefon bez abonamentu, telewizja w pakiecie z Internetem lub z HBO, itd. Porównuj oferty między sobą. W LeadStar znajdziesz aż 30 różnych ofert! Szukaj w branży: telekomunikacja.
- „Czas na Twoje Hobby” – tutaj masz pole do popisu. Bo hobby każdy może mieć różne. Podpowiadaj fanom, co fajnego można robić, jak spędzać czas, pytaj o ich hobby, pisz o swoim hobby. Stwórz grupy dyskusyjne – niech inni dzielą się swoimi doświadczeniami. A przy okazji możesz promować sklepy z odzieżą sportową (bo ktoś lubi biegać), akcesoriami sportowymi (bo ktoś lubi ćwiczyć w domu), księgarnie (bo ktoś lubi czytać książki), sklepy z grami (bo ktoś lubi grać), sklepy z akcesoriami fotograficznym (bo ktoś lubi robić zdjęcia), oferty biur podróży (bo ktoś lubi podróżować. I tak dalej… Działaj!
- „Błędy cenowe w sklepach – korzystaj” – czyli wyszukiwanie błędów cenowych w sklepach, na których klienci mogą całkiem nieźle zarobić. Możesz też sprawdzić kody rabatowe dostępne w LeadStar i o nich pisać. Zajrzyj do zakładki Promocje / Kody rabatowe w Panelu Partnera.
- „Perełki z Aliexpress do 5$” – oczywiście tutaj pokazujemy produkty z AliExpress. Korzystaj z deep linków w LeadStar.
- „Wszystko dla Twojego pupila” – a tutaj przydadzą się fajne zdjęcia piesków, kotków i innych zwierzaków. Możesz tworzyć posty opisujące różne rasy, nowinki ze świata zwierząt, jakieś ciekawostki (ukryte fakty). I tym samym możesz promować tutaj oferty sklepów zoologicznych. W LeadStar mamy np. sklep Josera.
- „Dla fanów motoryzacji” – i nie muszą tu być wcale tylko oferty z akcesoriami do auta, motoru jak OponyTanio czy TypowyMirek. Możesz też pokazać fanom, na czym polega wynajem auta (mamy kampanię Avis w LeadStar). SuperAuto z kolei to leasing samochodu. A dla tych, którym brakuje trochę środków, możesz polecić kredyt samochodowy.
- „Rozwój osobisty drogą do sukcesu” – opisuj tutaj drogę do sukcesu popularnych ludzi, właścicieli dużych firm. W między czasie podeślij ofertę różnych kursów na rozwój biznesu jak np. Ambitna Marka, Videopoint. Znajomość języka obcego też się przyda. Polecaj ciekawe książki, które pomogą w rozwoju.
- „Pan i Pani Gadżet” – opisuj gadżety, czyli co warto kupić. – dla siebie, do kuchni, do domu. Coś, co będzie nam ułatwiać pracę. Szukaj na CwanyLis, Promki24, Allegro, AMSO, Komputronik, Ceneo, OpenGift, Złote Wyprzedaże.
- „Testujemy popularne produkty” – możesz nagrywać filmy i testować produkty, możesz dodawać opisowe recenzje, prowadzić podcasty na temat danego produktu. Skorzystaj z deep linków w LeadStar i promuj konkretne oferty z dostępnych sklepów.
- „Jak być modnym w pracy” – czyli moda biznesowa. Tutaj przydadzą Ci się sklepy z odzieżą, obuwiem, dodatkami typu torebki, szale.
- „Polska też jest fajna” – czyli co warto zobaczyć w naszym kraju, gdzie warto pojechać. Przy okazji możesz promować oferty FlixBus, InfoBus, Booking, Travelist.
- „Prezenty prezenciki” – opisujesz pomysły na prezenty, co można kupić na różne okazje i w jakim sklepie, prezenty do 50 zł, do 100 zł do 200 zł i do 1 000 zł. Prezenty na komunię, na ślub, na osiemnastkę, na chrzciny itp. Zajrzyj do sklepu OpenGift.
- „Ślub czas start” – możesz tutaj opisywać przygotowania do ślubu, udostępnić kalendarz ślubny, czyli co i ile wcześniej należy załatwić, aby zdążyć. Możesz też podsunąć fanom oferty sklepów jubilerskich – z obrączkami, czy z garniturami męskimi. Pani Młoda będzie też potrzebowała rajstop lub pończoch, bielizny, może sukienki na poprawiny (jeśli będą poprawiny), akcesoriów do makijażu i demakijażu, zmysłowych perfum. I butów!
- „Moda na Niepogodę” – czyli jak się ubrać w nieciekawych warunkach pogodowych, w LeadStar znajdziesz wiele sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami (torebkami, szalami, czapkami, rękawiczkami, itp.).
- „Przydatne w kuchni” – możesz tutaj dodawać przepisy, a przy okazji przepiśniki dostępne w sklepach, do tego jakieś fajne przydatne akcesoria do kuchni, gadżety, coś o czym Ty nie wiedziałeś wcześniej a okazało się bardzo trafione i potrzebne (jak na przykład ja nie wyobrażam sobie aktualnie życia bez zmywarki 😉 ). Więc tutaj możesz dodawać oferty z wielu sklepów, nie tylko tych z akcesoriami kuchennymi, ale i z agd, księgarni (bo u nich zwykle można znaleźć fajne przepiśniki), sklepy z meblami (bo może będą jakieś fajne stoły lub praktyczne półki kuchenne, itp.
Pamiętaj o deeplinkach!
Chcesz na swoim fanpage przekierować potencjalnego klienta do jakiejś konkretnej oferty, np. konkretnego kremu do twarzy czy myszki do komputera? Możesz skorzystać z opcji stworzenia deeplinków. Znajdziesz ją w swoim Panelu Partnera, a Artur pisał o nich również na blogu: Deeplinki – lepsza opcja promowania.
Jak stworzyć fanpage?
Chyba od tego powinnam zacząć ten artykuł prawda? Ale – nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 😉 Po przeczytaniu powyższych pomysłów na pewno masz już zapał i motywację do stworzenia czegoś fajnego i zarabiania w końcu przyzwoitych pieniędzy. A ja mam dla Ciebie artykuł, który przygotowała nam Asia na temat tego, jak założyć fanpage na Facebooku. I niezależnie od tego, jak bardzo mało intuicyjny jest Facebook (w wielu aspektach), tak, jeśli chodzi o tworzenie własnej strony, to myślę, że to w miarę dobrze ogarnęli. W każdym razie – zostaniesz poprowadzony za rączkę, krok po kroku, przez edytor tworzenia fanpage’a. Zobaczysz, jakie to proste. A jeśli jednak coś sprawi Ci trudność, nie krępuj się i zajrzyj do artykułu Asi na naszym blogu.
Które oferty mogę promować na fanpage?
To zapewne kolejne pytanie, jakie nasunie Ci się zaraz po założeniu własnego fanpage’a. A ja już spieszę z odpowiedzią. Jeśli chodzi o Program Partnerski LeadStar (a w sumie to jeśli działasz w innych programach partnerskich, to w nich będzie tak samo), to możesz promować tylko te sklepy / usługi / produkty, dla których w warunkach naliczenia wynagrodzenia (w opisie danego programu) będzie zapis, że media społecznościowe (jak np. Facebook) są dozwolone.
No więc w jaki sposób szybko znaleźć te programy, które możesz promować na swoim fanpage? I tu również mam dla Ciebie gotowe rozwiązanie, jeśli chodzi o szybkie znajdowanie tego typu kampanii w LeadStar. Wystarczy, że przeczytasz tylko kilka zdań z mojego artykułu o tym, jak się promować w mediach społecznościowych, a dokładnie, to etap 2 tego artykułu: Które programy z LeadStar możemy promować w mediach społecznościowych?
Oczywiście zapraszam Cię do przeczytania całego mojego artykułu, ponieważ pozwoli Ci on odpowiedzieć na kolejne nurtujące Cię pytanie, czyli…
Jak i gdzie promować swój fanpage?
A o tym właśnie jest mój artykuł Jak się promować w mediach społecznościowych (całkiem świeżutki, bo z 16 lutego 😉 ). Zajrzyj do niego proszę. Zwłaszcza do opisu etapu 3a, czyli zdobywania fanów na Facebooku.
Poczytaj i działaj. Powodzenia! Gdybyś miał do mnie lub do naszego zespołu LeadStar jakieś pytania, możesz śmiało pisać do nas poprzez nasz fanpage: Program Partnerski LeadStar, poprzez wiadomości dostępne po zalogowaniu się do swojego Panelu Partnera LeadStar lub e-mailowo na kontakt@leadstar.pl.