Dlaczego możesz korzystać tylko z kodów rabatowych z LeadStar?

Znalazłeś/łaś na jakiejś stronie (innej niż https://leadstar.pl/) kod rabatowy do sklepu internetowego, którego kampania dostępna jest w LeadStar? Oferta, aby promować kampanię wraz ze znalezionym kodem rabatowym, jest kusząca, ale… lepiej tego nie rób. Z pewnością nasuwa Ci się pytanie „dlaczego?”. O tym w poniższym artykule.
Kody rabatowe a przypisanie wynagrodzenia
Korzystanie z kodów rabatowych z innego źródła niż Program Partnerski, może skutkować przypisaniem wniosku temu źródłu (czyli tej stronie, na której znalazłeś/łaś ów kod), nawet jeżeli skorzystałeś/łaś z linku pobranego z panelu LeadStar.
Co to oznacza w praktyce?
Reklamodawca nie rozliczy akcji, pomimo tego, że spełnione zostały warunki naliczenia wynagrodzenia, czyli np. za pomocą udostępnionego przez Ciebie linku afiliacyjnego ktoś zrobił zakupy, opłacił je, odebrał zamówienie i go nie zwrócił (w przypadku sklepów internetowych). Tym samym, niestety nie zostanie Ci naliczone wynagrodzenie, a ewentualna reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Skąd brać kody rabatowe?
Aby mieć pewność, że wynagrodzenie zostanie Ci naliczone, korzystaj wyłącznie z kodów rabatowych, które znajdziesz w panelu LeadStar. W zakładce „Promocje” → „Kody rabatowe” zebraliśmy wszystkie obowiązujące obecnie kody. Dostępne są one również po wejściu na daną kampanię, pod jej opisem, w zakładce „Kupony rabatowe” (jeśli oczywiście w tej kampanii dostępny jest w chwili obecnej jakiś kod rabatowy).

Skoro już wiesz, dlaczego nie warto korzystać z kodów rabatowych innych, niż te, które dostępne są w panelu LeadStar, nie pozostaje mi nic innego niż… życzyć Ci wysokiego wynagrodzenia za działania w Programie Partnerskim LeadStar!
Więcej informacji na temat różnych promocji, z jakich możesz skorzystać zarówno Ty, jak i Twoi znajomi/czytelnicy/klienci znajdziesz w tym wpisie.