Jak zapewne już wiesz, w LeadStar możesz zarabiać poprzez promocję produktów finansowych, e-commerce, telekomunikacyjnych i wielu, wielu innych. Każda kampania jest zawsze szczegółowo opisana wraz z listą dozwolonych działań. Możesz też łatwo przeszukać katalog tak, aby znaleźć te programy, które będą odpowiadać Twojemu preferowanemu sposobowi dotarcia do potencjalnego klienta. Jednym z nich jest promocja w mediach społecznościowych. I nad tym sposobem promocji się dziś pochylimy.

Jeżeli jesteś stałym czytelnikiem naszego bloga, to już wcześniej mogłeś się zapoznać z wpisem Angeliki „Jak się promować w mediach społecznościowych?, oraz Asi „Jak założyć fanpage na Facebooku?” Dzisiaj zajmę się jednak innym, nie mniej ważnym, zagadnieniem. A mianowicie deklarowanym sposobem promocji.

Zatwierdzanie do programów

Gdy dołączasz do nowego programu, procedura jest prosta. Klikasz „DOŁĄCZ”, zapoznajesz się z warunkami promocji i oczekujesz na akceptację (zwykle trwa to dosłownie parę minut). Niektórzy Wydawcy zwracają uwagę, że takie dołączanie jest nieco „upierdliwe”. Zależy nam jednak, abyś był świadomy dokładnie jakie warunki muszą być spełnione, jakie działania są dozwolone, a jakie zabronione.

Czasami jednak panel zapyta Cię o deklarowany sposób promocji. Zdarza się to wtedy, gdy reklamodawca chce mieć dokładną kontrolę nad tym, gdzie pojawiają się jego reklamy, lub w jakim otoczeniu znajdzie się jego marka. Zdajesz sobie chyba sprawę, że np. szanowany bank nie będzie chciał być reklamowany na fanpage’u, na którym zwykle pojawiają się zdjęcia pięknych dziewczyn w bikini ;). Jeżeli wtedy podasz tylko samo słowo „Facebook” czy „Instagram” procedura dołączenia może się znacząco wydłużyć. Dlaczego? Ponieważ nie jesteś właścicielem całego Facebooka (oczywiście nie mielibyśmy nic przeciwko temu, aby Mark Zuckerberg został naszym Wydawcą 😉 ), a brak szczegółów uniemożliwia zapoznanie się z Twoim kontentem i podjęcie odpowiedniej decyzji. Musimy wtedy wysłać do Ciebie maila z prośbą o szczegóły, co w skrajnych przypadkach może oddalić proces akceptacji nawet o parę dni – a tego przecież nie chcemy.

Co zrobić, by żyło się lepiej…? 😉

Jak zapewne się już domyślasz, rozwiązanie sprowadza się do jednego wniosku: podawaj dokładny adres do swojego profilu/fanpage, na którym chcesz promować daną kampanię. Tylko tyle i aż tyle. Dla nas będzie oznaczać to mniej pracy, a dla Ciebie możliwość szybszego rozpoczęcia promocji danej kampanii i wysokich zarobków – czego Ci gorąco życzymy 🙂

Warto przy temacie zatwierdzania do programów odesłać Was do dwóch artykułów Sary:

„Zatwierdzanie do programów”.

„Działania dozwolone i zabronione w LeadStar”.

Myślę, że rozwieją one wszelkie pytania dotyczące dołączania do kampanii reklamowych w LeadStar.

To jak? Jesteśmy umówieni na szybszy sposób akceptacji? 😊


Veronika Ziabicka

Nowy etap w życiu uważam za otwarty! I chociaż w temacie marketingu jestem jeszcze zielona jak szczypiorek na wiosnę, to chłonę wiedzę jak szalona :) Prywatnie żona męża i mama małego brzdąca. Niech Was nie zmylą zmarszczki wokół oczu, o nie, nie! To nie ze starości, to przez to, że uśmiech nie schodzi mi z twarzy ;) W wolnej chwili… hmmm co to w ogóle jest wolna chwila? Jeśli ją znajdziecie, dajcie znać :)