Zmiany w panelu cz. 11

Opublikowane przez Artur Szkarłat w dniu

Panel Partnera LeadStar to nieustająco ewoluujący twór. Co chwilę dodajemy nowe rzeczy lub poprawiamy istniejące rozwiązania, aby dostosowywać się do Waszych potrzeb i oczekiwań. A tu trzeba przyznać, że wiele dzieje się właśnie z Waszej inicjatywy. Jesteśmy chyba jedynym programem na rynku, który tak szybko i sprawnie reaguje na Wasze zgłoszenia. I jesteśmy z tego dumni!

Maj 2021

  • na ekranie startowym (po zalogowaniu) pokazujemy ilość klików/wniosków albo za bieżący miesiąc, albo za cały okres – można skorzystać z odpowiedniej strzałeczki i wybrać dane, które Cię interesują,
  • jeżeli z jakiegoś powodu będziemy zmuszeni wyłączyć konto Wydawcy (np. mamy obiekcje co do sposobu prowadzenia działań) a Wydawca nie odpowiada na nasze maile/telefony – przy próbie logowania wyświetli się odpowiedni komunikat z prośbą o kontakt,
  • dodaliśmy opcję kopiowania stron partnerskich – jest to opcja szczególnie przydatna w chwili posiadania wielu domen z tej samej tematyki – przygotowanie kolejnej strony partnerskiej to dosłownie parę kliknięć,
  • w statystykach ogólnych (wykres) jest możliwość wizualizacji tylko wybranych parametrów (kliknięcia, wszystkie wnioski, zaakceptowane, odrzucone),
  • dodaliśmy dodatkowe zakresy do raportów: „ostatnie 7 dni”, „ostatnie 14 dni”, „ostatnie 30 dni”,
  • w edytorze stron partnerskich doszła opcja centrowania tytułu i podtytułu w nagłówku strony,
  • w kodzie animatora kreacji został dodany dodatkowy parametr „lsl_webwave” poprawiający działanie animatora na stronach tworzonych w narzędziu WebWave lub w przypadku, gdy z jakiegoś powodu wstawiony na Twojej stronie animator kreacji jest wyświetlany nad innymi elementami (np. nad menu)

Czerwiec 2021

  • załataliśmy potencjalny problem z bezpieczeństwem nowych kont – nie ma możliwości odzyskania hasła do konta, na które Wydawca się jeszcze nie logował,
  • w niektórych kampaniach pojawiają się dedykowane adresy kierujące na konkretną podstronę reklamodawcy (np. okresowe promocje) – od teraz system automatycznie przypisuje te adresy do odpowiednich kreacji reklamowych (także w pulach kreacji i animatorach kreacji),
  • w statystykach panel zapamiętuje wybrany okres, za jaki tworzony był raport tak, żeby kolejnym razem był wybrany ten sam,
  • dodana możliwość eksportu do pliku CSV list utworzonych stron partnerskich,
  • w przypadku utworzenia strony partnerskiej na własnej domenie, strona taka jest na głównej liście oznaczona wykrzyknikiem do czasu poprawnego przekierowania jej po naszej stronie (po zgłoszeniu od Wydawcy),
  • dodane sortowanie po kolumnach na liście linków symbolicznych. deeplinkach, pulach kreacji, animatorach, widgetach, chmurach linków i paczkach XML,
  • dalsze prace mające na celu eliminację pustych kliknięć generowanych przez boty (automaty),
  • w deeplinkach została dodana obsługa domen własnych Wydawców (przekierowanych przy okazji tworzenia strony partnerskiej).

Lipiec 2021

  • poprawka błędnego wyświetlania statusu programu na liście „Twoje programy” w przypadku, gdy Wydawca nie został przyjęty do kampanii, która już została zakończona – wyświetlany był błędnie status „oczekujący”,
  • wakacje IT 🙂

Sierpień 2021

  • w eksporcie statystyk klików/wniosków (niezależnie od formatu) dodane kolumny z domeną i opisem strony partnerskiej/pasażu o ile dana akcja pochodziła z takiego źródła,
  • w „Statystyki > Działania per program” dodana opcja szukania po programie/źródle/branży/typie produktu,
  • przy zleceniu wypłaty dla osób fizycznych pogrubiony wyraz „brak” dotyczący opłaty manipulacyjnej za przelew tradycyjny; w przypadku przelewów ekspresowych opłata jest zgodna z regulaminem programu i także odpowiednio wyszczególniona,
  • dla „Pasaży ofert na stronę” w każdej akcji z takiego pasażu w EPI1 zapisywany jest adres strony WWW, na której został taki pasaż umieszczony,
  • w szczegółach kampanii domeny własne Wydawcy (na liście linków) są sortowane alfabetycznie,
  • wprowadzone poprawki do mechanizmu wgrywania własnych grafik jako tło nagłówka strony partnerskiej.

Wrzesień 2021

  • przygotowaliśmy się do migracji bazy danych na nowy serwer – między innymi dodaliśmy dedykowany komunikat wyświetlany podczas logowania się do panelu (warto nadmienić, że operacja się udała, a pacjent przeżył 🙂 ),
  • w edycji stron partnerskich/pasaży ofert na stronę doszła opcja określenia ilości kreacji reklamowych (bannerów) wyświetlanych pod menu,
  • w szczegółach programów (o ile to możliwe) pokazujemy średni poziom akceptowalności wniosków w całym LeadStar + procentową akceptację Twoich akcji,
  • poprawione klikanie w banner „Czarny piątek w każdy piątek” – ponownie kieruje on na newsa ze szczegółami,
  • dodaliśmy do wszystkich kampanii Tag’i ułatwiające ich wyszukiwanie,

Październik 2021

  • w wiadomościach prywatnych jest możliwość ponownego oznaczenia wiadomości jako „nieprzeczytana” np. w celu późniejszego wrócenia do niej; także w wersji mobilnej panelu,
  • w wiadomościach prywatnych nawigacja po stronach dodana dodatkowo nad wiadomościami,
  • podczas rejestracji nowego konta oraz w ustawieniach panelu jest opcja włączenia uproszczonej wersji Panelu Partnera – ilość dostępnych opcji została sprowadzona do niezbędnego minimum dla początkujących Wydawców – w bardzo łatwy sposób można oczywiście przejść do pełnej wersji,
  • zaktualizowaliśmy wszystkie polityki prywatności i dostosowaliśmy je do obowiązujących przepisów,
  • dla wersji uproszczonej panelu przygotowana została inna strona startowa po logowaniu zawierająca graficzną instrukcję dla początkujących,
  • na liście kampanii (katalog, Twoje programy itd.) kampanie na rynki zagraniczne zostały dla czytelności dodatkowo oznaczone odpowiednią adnotacją,
  • w opcjach panelu można wyłączyć wyświetlanie Tagów na liście kampanii,
  • dodana możliwość chowania podpowiedzi do parametrów edytorów animatora kreacji, pul kreacji, deeplinków i linków symbolicznych (ustawienie jest zapamiętywane w cookie),
  • zmiana kolejności sortowania form płatności na raporcie rozliczeniowym i w bieżącym stanie konta,

Na koniec dla wytrwałych wspomnę, że przygotowujemy dla Was niespodziankę na grudzień – mamy nadzieję, że się Wam spodoba. Jak zawsze zachęcam do przesyłania pomysłów i sugestii dotyczących działania naszego programu. A na razie pozostaje mi życzyć Wam wysokich wynagrodzeń i samych zaakceptowanych wniosków.


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.