Zmiany w panelu cz. 11

Panel Partnera LeadStar to nieustająco ewoluujący twór. Co chwilę dodajemy nowe rzeczy lub poprawiamy istniejące rozwiązania, aby dostosowywać się do Waszych potrzeb i oczekiwań. A tu trzeba przyznać, że wiele dzieje się właśnie z Waszej inicjatywy. Jesteśmy chyba jedynym programem na rynku, który tak szybko i sprawnie reaguje na Wasze zgłoszenia. I jesteśmy z tego dumni!
Maj 2021
- na ekranie startowym (po zalogowaniu) pokazujemy ilość klików/wniosków albo za bieżący miesiąc, albo za cały okres – można skorzystać z odpowiedniej strzałeczki i wybrać dane, które Cię interesują,
- jeżeli z jakiegoś powodu będziemy zmuszeni wyłączyć konto Wydawcy (np. mamy obiekcje co do sposobu prowadzenia działań) a Wydawca nie odpowiada na nasze maile/telefony – przy próbie logowania wyświetli się odpowiedni komunikat z prośbą o kontakt,
- dodaliśmy opcję kopiowania stron partnerskich – jest to opcja szczególnie przydatna w chwili posiadania wielu domen z tej samej tematyki – przygotowanie kolejnej strony partnerskiej to dosłownie parę kliknięć,
- w statystykach ogólnych (wykres) jest możliwość wizualizacji tylko wybranych parametrów (kliknięcia, wszystkie wnioski, zaakceptowane, odrzucone),
- dodaliśmy dodatkowe zakresy do raportów: „ostatnie 7 dni”, „ostatnie 14 dni”, „ostatnie 30 dni”,
- w edytorze stron partnerskich doszła opcja centrowania tytułu i podtytułu w nagłówku strony,
- w kodzie animatora kreacji został dodany dodatkowy parametr „lsl_webwave” poprawiający działanie animatora na stronach tworzonych w narzędziu WebWave lub w przypadku, gdy z jakiegoś powodu wstawiony na Twojej stronie animator kreacji jest wyświetlany nad innymi elementami (np. nad menu)
Czerwiec 2021
- załataliśmy potencjalny problem z bezpieczeństwem nowych kont – nie ma możliwości odzyskania hasła do konta, na które Wydawca się jeszcze nie logował,
- w niektórych kampaniach pojawiają się dedykowane adresy kierujące na konkretną podstronę reklamodawcy (np. okresowe promocje) – od teraz system automatycznie przypisuje te adresy do odpowiednich kreacji reklamowych (także w pulach kreacji i animatorach kreacji),
- w statystykach panel zapamiętuje wybrany okres, za jaki tworzony był raport tak, żeby kolejnym razem był wybrany ten sam,
- dodana możliwość eksportu do pliku CSV list utworzonych stron partnerskich,
- w przypadku utworzenia strony partnerskiej na własnej domenie, strona taka jest na głównej liście oznaczona wykrzyknikiem do czasu poprawnego przekierowania jej po naszej stronie (po zgłoszeniu od Wydawcy),
- dodane sortowanie po kolumnach na liście linków symbolicznych. deeplinkach, pulach kreacji, animatorach, widgetach, chmurach linków i paczkach XML,
- dalsze prace mające na celu eliminację pustych kliknięć generowanych przez boty (automaty),
- w deeplinkach została dodana obsługa domen własnych Wydawców (przekierowanych przy okazji tworzenia strony partnerskiej).
Lipiec 2021
- poprawka błędnego wyświetlania statusu programu na liście „Twoje programy” w przypadku, gdy Wydawca nie został przyjęty do kampanii, która już została zakończona – wyświetlany był błędnie status „oczekujący”,
- wakacje IT 🙂
Sierpień 2021
- w eksporcie statystyk klików/wniosków (niezależnie od formatu) dodane kolumny z domeną i opisem strony partnerskiej/pasażu o ile dana akcja pochodziła z takiego źródła,
- w „Statystyki > Działania per program” dodana opcja szukania po programie/źródle/branży/typie produktu,
- przy zleceniu wypłaty dla osób fizycznych pogrubiony wyraz „brak” dotyczący opłaty manipulacyjnej za przelew tradycyjny; w przypadku przelewów ekspresowych opłata jest zgodna z regulaminem programu i także odpowiednio wyszczególniona,
- dla „Pasaży ofert na stronę” w każdej akcji z takiego pasażu w EPI1 zapisywany jest adres strony WWW, na której został taki pasaż umieszczony,
- w szczegółach kampanii domeny własne Wydawcy (na liście linków) są sortowane alfabetycznie,
- wprowadzone poprawki do mechanizmu wgrywania własnych grafik jako tło nagłówka strony partnerskiej.
Wrzesień 2021
- przygotowaliśmy się do migracji bazy danych na nowy serwer – między innymi dodaliśmy dedykowany komunikat wyświetlany podczas logowania się do panelu (warto nadmienić, że operacja się udała, a pacjent przeżył 🙂 ),
- w edycji stron partnerskich/pasaży ofert na stronę doszła opcja określenia ilości kreacji reklamowych (bannerów) wyświetlanych pod menu,
- w szczegółach programów (o ile to możliwe) pokazujemy średni poziom akceptowalności wniosków w całym LeadStar + procentową akceptację Twoich akcji,
- poprawione klikanie w banner „Czarny piątek w każdy piątek” – ponownie kieruje on na newsa ze szczegółami,
- dodaliśmy do wszystkich kampanii Tag’i ułatwiające ich wyszukiwanie,
Październik 2021
- w wiadomościach prywatnych jest możliwość ponownego oznaczenia wiadomości jako „nieprzeczytana” np. w celu późniejszego wrócenia do niej; także w wersji mobilnej panelu,
- w wiadomościach prywatnych nawigacja po stronach dodana dodatkowo nad wiadomościami,
- podczas rejestracji nowego konta oraz w ustawieniach panelu jest opcja włączenia uproszczonej wersji Panelu Partnera – ilość dostępnych opcji została sprowadzona do niezbędnego minimum dla początkujących Wydawców – w bardzo łatwy sposób można oczywiście przejść do pełnej wersji,
- zaktualizowaliśmy wszystkie polityki prywatności i dostosowaliśmy je do obowiązujących przepisów,
- dla wersji uproszczonej panelu przygotowana została inna strona startowa po logowaniu zawierająca graficzną instrukcję dla początkujących,
- na liście kampanii (katalog, Twoje programy itd.) kampanie na rynki zagraniczne zostały dla czytelności dodatkowo oznaczone odpowiednią adnotacją,
- w opcjach panelu można wyłączyć wyświetlanie Tagów na liście kampanii,
- dodana możliwość chowania podpowiedzi do parametrów edytorów animatora kreacji, pul kreacji, deeplinków i linków symbolicznych (ustawienie jest zapamiętywane w cookie),
- zmiana kolejności sortowania form płatności na raporcie rozliczeniowym i w bieżącym stanie konta,
Na koniec dla wytrwałych wspomnę, że przygotowujemy dla Was niespodziankę na grudzień – mamy nadzieję, że się Wam spodoba. Jak zawsze zachęcam do przesyłania pomysłów i sugestii dotyczących działania naszego programu. A na razie pozostaje mi życzyć Wam wysokich wynagrodzeń i samych zaakceptowanych wniosków.