Tygodniowe podsumowanie programów #121

Opublikowano przez Veronika Ziabicka w dniu

Czas wrócić do normalności po tym szalonym weekendzie wyprzedażowym ;). Mamy nadzieję, że upolowaliście najlepsze okazje i zyskacie z naszym skromnym udziałem wysokie zarobki od promowanych kampanii. A teraz czas na podsumowanie ubiegłotygodniowych zmian w Programie Partnerskim LeadStar.

Nowe kampanie

Mamy kolejne oferty z korzyściami dla Klienta. W tym tygodniu Bank Pekao S.A. (Konto Przekorzystne z kartą Visa) przygotował ofertę, gdzie za założenie konta i spełnienie warunków wskazanych w Regulaminie Promocji. Klient może zyskać e-kody do 4F, Biedronki, Allegro wartości 250 zł. Bank BNP Paribas (Konto z Kartą w promocji „Kolory Jesieni”) z kolei przygotował ofertę, w której Klient za otwarcie Konta ma możliwość otrzymania nawet 500 zł w gotówce oraz e-kodzie do Biedronki.

Dodaliśmy też oferty z kategorii telekomunikacja: Platforma Canal + (Sklep internetowy – kreacja „Black Week”) Platforma CANAL+ (Telewizja przez Internet – kreacja „Black Week – 20 zł za 2 mies.”) i Platforma CANAL+ (Telewizja przez Internet – kreacje „Black Week -69% za 2 mies.”) – kampanie te są aktywne tylko do końca dnia (tj.29.11.), więc jeśli jeszcze nie skorzystaliście, to proszę się pospieszyć. 😉 Ostatnią kampanią z tej kategorii jest kampania od Vectry (Pakiety Netflix) – w sam raz na długie jesienne wieczory.

To jednak nie koniec nowości! W LeadStar pojawiły się takie kampanie jak: Punkta (Ubezpieczenie OC/AC), Mountain Warehouse (Sklep internetowy ze sprzętem i odzieżą turystyczną, sportową i outdoor), Merrell (Sklep internetowy z obuwiem)Koszulkowo (Sklep internetowy z koszulkami z nadrukiem i napisami).

W ubiegłym tygodniu pojawiły się również kampanie na rynek brytyjski:

Zachęcamy do promowania ww. kampanii!

Wstrzymane kampanie

Ze względu na koniec promocji, wstrzymana została kampania Kasy Stefczyka (Tydzień Szalonych Okazji).

Dodatkowo wtrzymaliśmy takie kampanie jak: Phlov (Sklep internetowy – kreacja „Limitowany zestaw do rąk”), mtu24.pl (Ubezpieczenie OC/AC)w modelu rozliczeniowym CPL, Akces Markt (Sklep internetowy z elektroniką), PZU (Ubezpieczenie nieruchomości), YouGov (Ankiety), Tatuum (Sklep internetowy z odzieżą), Netia (Internet z Telewizją (kreacja „Światłowód”), SexShop24 (Sklep erotyczny) oraz Netia (Internet z Telewizją – kreacja „Studencka Oferta”).

Zmiana stawek

Informujemy, że w kampaniach 4F (Sklep internetowy) oraz Aquaelzoo (internetowy sklep zoologiczny) jeszcze tylko do końca dnia dzisiejszego (tj 29.11.) obowiązują wyższe stawki. Już teraz zaloguj się do panelu i sprawdź, ile teraz możesz zarobić.

Podane powyżej linki są przykładowe. Pamiętaj o pobraniu swoich linków z panelu.


Veronika Ziabicka

Nowy etap w życiu uważam za otwarty! I chociaż w temacie marketingu jestem jeszcze zielona jak szczypiorek na wiosnę, to chłonę wiedzę jak szalona :) Prywatnie żona męża i mama małego brzdąca. Niech Was nie zmylą zmarszczki wokół oczu, o nie, nie! To nie ze starości, to przez to, że uśmiech nie schodzi mi z twarzy ;) W wolnej chwili… hmmm co to w ogóle jest wolna chwila? Jeśli ją znajdziecie, dajcie znać :)