Masz własną bazę adresów e-mail? Zarabiaj na niej z LeadStar

Opublikowane przez Angelika Jazgier (Gradzińska) w dniu

Czy wiesz, że posiadając własną bazę adresów e-mail, możesz na niej zarobić? Wystarczy, że będziesz wysyłał na nią e-maile reklamowe pobierając materiały do nich poprzez nasz Program Partnerski LeadStar. A LeadStar naliczy Ci na Twoje konto odpowiednie wynagrodzenie.

Prosta wyszukiwarka w LeadStar

Jeśli szukasz programów, które możesz promować poprzez wysyłanie mailingów reklamowych, to mamy dla Ciebie prostą i czytelną wyszukiwarkę. Wystarczy, że po zalogowaniu się do Panelu Partnera w LeadStar, przejdziesz do zakładki Katalog programów i klikniesz w przycisk Pokaż zaawansowane opcje wyszukiwania.

Leadstar zaawansowane opcje wyszukiwania kampanii

Teraz zaznacz opcję „mailing” i kliknij przycisk „Szukaj”.

Ja tak zrobiłam i moim oczom ukazało się właśnie prawie 500 kampanii, które można promować poprzez wysyłanie mailingów reklamowych do swojej bazy. Jest więc w czym wybierać.

Dołącz do wybranych przez siebie programów i poczekaj na zaakceptowanie Twojego zgłoszenia przez pracowników LeadStar. Mam nadzieję, że w między czasie przeczytałeś dokładnie warunki kampanii i sprawdziłeś, za co otrzymasz wynagrodzenie. Nie wystarczy bowiem wysłać jedynie e-maila z reklamą, aby zarobić. Zazwyczaj rozliczenie następuje za efekty tej promocji, czyli rozliczamy się w modelu CPL, CPA, CPS lub innym. Więcej o modelach rozliczeniowych możesz poczytać tutaj: CPL, CPA, CPS, a może CPC?

System do automatycznej wysyłki e-maili

E-maile reklamowe najlepiej wysyłać do swojej bazy adresów wykorzystując specjalnie do tego przygotowane systemy. Na rynku znajdziesz ich co najmniej kilkanaście. Ja mogę Ci polecić FreshMail. Prosty, intuicyjny, łatwy w obsłudze – dobry zarówno dla początkujących użytkowników, jak i tych zaawansowanych.

Od nas otrzymasz gotowe materiały reklamowe. Grafikę, temat e-mail, jego treść i link dedykowany (tak, aby prowizja naliczona została na Twoje konto w LeadStar). Dodajesz je do systemu wysyłkowego i ustawiasz, kiedy mają zostać wysłane. I gotowe 😉

Na naszym blogu znajdziesz wiedzę na temat tego, co jest ważne podczas projektowania mailingu, a także, jak przeanalizować wyniki i na które wskaźniki zwrócić uwagę. Artykuły znajdziesz pod tymi linkami:

Pamiętaj o RODO

Na koniec ważna kwestia, która w sumie powinna zostać poruszona na samym początku. Chodzi o RODO. Jeśli nie masz firmy, ale masz bazę danych, na której chcesz zarabiać – to i tak RODO Ciebie dotyczy i należy go przestrzegać. Pisałam o tym szerzej w artykule Zbieram dane, ale ich nie przetwarzam – na pewno?. A w skrócie: przetwarzając dane osobowe w celach komercyjnych (jak np. zarabianie na wysyłaniu mailingów do swojej bazy adresów e-mail) jesteś Administratorem tych danych w rozumieniu RODO. Nawet jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej.

Druga ważna sprawa – aby móc wysyłać e-maile reklamowe do swojej bazy danych, należy w tym celu zebrać odpowiednie zgody. I to nie tylko te wymagane przez RODO, ale i wynikające z innych ustaw. O tym również możesz poczytać w moim artykule na tym blogu Jak zbierać dane zgodnie z RODO.

Jesteśmy po to, aby Ci pomóc

Jeżeli nie jesteś czegoś pewny – napisz do nas. Postaramy się pomóc najlepiej jak potrafimy i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.


Angelika Jazgier (Gradzińska)

W marketingu od 2013 roku. Dlaczego marketing? Bo lubię zmiany i dynamikę - to, że ciągle coś się dzieje. Należę do osób, które im więcej mają obowiązków, tym lepiej potrafią zorganizować sobie czas i wykonać je… na czas :) Poza tym uwielbiam wszelkiego rodzaju tabelki, statystyki i analizy – wszystko, co można logicznie wytłumaczyć. A najlepiej – gdyby wszystkie te tabelki pokazywały jedynie wzrosty (te dobre wzrosty oczywiście :) ) oraz stale idące w górę zarobki (nie tylko moje ;) ).