Zmiany w panelu cz. 12

Opublikowane przez Artur Szkarłat w dniu

Kwiecień plecień… Dopiero co człowiek się zaczął przyzwyczajać do plusowych temperatur, a tu zima daje się we znaki. Ale mam nadzieję, że to już ostatnie tchnienie i zaraz będziemy się mogli cieszyć słoneczkiem 🙂

Wydaje się, że nie tak dawno pisałem dla Was ostatnie podsumowanie zmian. Niestety czas płynie nieubłaganie i minęło już 5 miesięcy. A działo się w panelu LeadStar, oj działo. Przejdźmy więc do meritum dzisiejszego wpisu.

Listopad 2021

  • w statystykach ogólnych system przy zmianie czasu na zimowy dwa razy wyświetlał dane dla 31 października,
  • w tych samych statystykach przy wyborze zakresu raportu za ostatnie 7, 14 i 30 dni były brane pod uwagę dane o jeden dzień za dużo,
  • włączyliśmy minutowe buforowanie treści stron partnerskich i pasaży ofert na stronę w celu przyspieszenia ich ładowania,
  • dodaliśmy nowy typ puli kreacji „wybrane typy produktów”,
  • w zarządzaniu stronami partnerskimi dodaliśmy możliwość wyszukiwania strony np. po adresie domeny – opcja jest przydatna dla Wydawców, którzy dysponują dużą ilością stron,
  • w „Twoje programy” oraz „Katalog programów” została dodana opcja wyszukiwania tych kampanii, które są oparte o krótkie formularze kontaktowe,
  • w stronach partnerskich oraz pasażach ofert na stronę jest możliwość przygotowania strony z kodami rabatowymi,
  • przygotowanie i uruchomienie na koniec miesiąca Kalendarza Adwentowego.

Grudzień 2021

  • w kodzie JavaScript narzędzi została poprawiona literówka (nie wpływała ona na działanie samych narzędzi),
  • uruchomiliśmy nowe narzędzie – Smartlinki, o którym więcej przeczytasz w tym wpisie,
  • poprawiliśmy eksport danych o klikach/wnioskach do pliku CSV,
  • uzupełniliśmy FAQ (pytania i odpowiedzi) o wpis dotyczący sugerowanych kodów PKD w przypadku prowadzenia działalności,
  • dla deep linku i linku symbolicznego brak ustawienia EPI1 powoduje automatycznie wstawienie w ten parametr informacji, z jakiego narzędzia pochodzi akcja (kliknięcie/wniosek)
  • zasłużone Święta dla załogi LeadStar 🙂

Styczeń 2022

  • w rejestracji nowych Wydawców oraz zarządzaniu zapisem do newslettera w panelu (dla istniejących) doszła opcja dopisania/wypisania się z otrzymywania wiadomości SMS,
  • poprawiona została możliwość wysyłania w wiadomościach prywatnych znaków pojedynczego i podwójnego cudzysłowia,
  • w zarządzaniu narzędziami listy rozwijalne zostały uzupełnione o pole wyszukiwania,
  • dodana wyszukiwarka produktów na listach dostępnych i wybranych w narzędziach strony partnerskie, pasaże na stronę, animator kreacji, chmura linków, pula kreacji, widget,
  • poprawione zostało ostylowanie stopki widgetów,
  • znacząco udało się poprawić prędkość ładowania edycji stron partnerskich oraz pasaży ofert na stronę, oraz przeciąganie programów pomiędzy dostępnymi a wybranymi do wyświetlania – szczególnie, przy większej ilości kampanii, do których zapisany jest Wydawca,
  • optymalizacja ładowania edytora widgetu, chmury linków, puli kreacji, animatora kreacji,
  • optymalizacja wyświetlania pomniejszonych logotypów instytucji w narzędziach wyświetlanych w przeglądarce Chrome (logotypy są mniej „rozmyte”),
  • poprawione zostało ostylowanie nagłówka stron partnerskich dla urządzeń mobilnych w przypadku, gdy w nagłówku znajduje się więcej tekstu,
  • w zarządzaniu stronami partnerskimi adres strony w „Status domeny” jest jednocześnie linkiem do niej,
  • poprawiono liczenie średniej procentowej akceptacji wydawcy w szczegółach programu (dotychczas średnia akceptacja uwzględniała we wszystkich wnioskach także te, które oczekiwały na zaakceptowanie/odrzut).

Luty 2022

  • w szczegółach programów przy wybranych bannerach została dodana informacja, jeżeli kierują one na dodatkowy link (a nie główny),
  • jeżeli w programie znajdują się dodatkowe linki, to przy linku głównych znajduje się odpowiednia adnotacja o tym tak, aby Wydawca ich nie przegapił,
  • w szczegółach programu dodana została możliwość filtrowania kreacji po wybranej rozdzielczości,
  • został zaktualizowany poradnik przekierowania własnej domeny zakupionej w Aftermarket na potrzeby stron partnerskich.

Marzec 2022

  • w komunikatach pojawiających się w przypadku, gdy w jednym z narzędzi nie będzie już żadnego aktywnego programu, została dodana instrukcja ew. wyłączenia takiej funkcjonalności,
  • uruchomiliśmy możliwość wypłaty wynagrodzenia w postaci kart podarunkowych: na początek karty Zalando,
  • w oknie zlecenia wypłaty wynagrodzenia został dodany dodatkowy przycisk kierujący do kart podarunkowych,
  • na liście programów (Katalog programów, Twoje programy, Top10 itd.) można klikać środkowym przyciskiem myszy, aby otworzyć szczegóły programu w osobnej zakładce; działa też kombinacja Ctrl+klik lub prawy klawisz myszki i z menu „Otwórz w nowym oknie”,
  • w szczegółach programów na liście kreacji został dodany filtr na kreacje podpięte do dedykowanych linków (o ile takie istnieją) – np. kampania Neonail,
  • poprawki kosmetyczne na liście dostępnych kampanii.

Ewolucja to nasze drugie imię 🙂 Większość wprowadzanych zmian jest sugerowana przez Was, lub wynika bezpośrednio ze sposobu, w jaki posługujecie się panelem. Dlatego jak zwykle zapraszam do przesyłania swoich propozycji i rozwiązań, które mogły by pomóc Wam w jeszcze lepszym działaniu w Programie Partnerskim LeadStar.


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.