Zmiany w panelu cz. 12

Kwiecień plecień… Dopiero co człowiek się zaczął przyzwyczajać do plusowych temperatur, a tu zima daje się we znaki. Ale mam nadzieję, że to już ostatnie tchnienie i zaraz będziemy się mogli cieszyć słoneczkiem 🙂
Wydaje się, że nie tak dawno pisałem dla Was ostatnie podsumowanie zmian. Niestety czas płynie nieubłaganie i minęło już 5 miesięcy. A działo się w panelu LeadStar, oj działo. Przejdźmy więc do meritum dzisiejszego wpisu.
Listopad 2021
- w statystykach ogólnych system przy zmianie czasu na zimowy dwa razy wyświetlał dane dla 31 października,
- w tych samych statystykach przy wyborze zakresu raportu za ostatnie 7, 14 i 30 dni były brane pod uwagę dane o jeden dzień za dużo,
- włączyliśmy minutowe buforowanie treści stron partnerskich i pasaży ofert na stronę w celu przyspieszenia ich ładowania,
- dodaliśmy nowy typ puli kreacji „wybrane typy produktów”,
- w zarządzaniu stronami partnerskimi dodaliśmy możliwość wyszukiwania strony np. po adresie domeny – opcja jest przydatna dla Wydawców, którzy dysponują dużą ilością stron,
- w „Twoje programy” oraz „Katalog programów” została dodana opcja wyszukiwania tych kampanii, które są oparte o krótkie formularze kontaktowe,
- w stronach partnerskich oraz pasażach ofert na stronę jest możliwość przygotowania strony z kodami rabatowymi,
- przygotowanie i uruchomienie na koniec miesiąca Kalendarza Adwentowego.
Grudzień 2021
- w kodzie JavaScript narzędzi została poprawiona literówka (nie wpływała ona na działanie samych narzędzi),
- uruchomiliśmy nowe narzędzie – Smartlinki, o którym więcej przeczytasz w tym wpisie,
- poprawiliśmy eksport danych o klikach/wnioskach do pliku CSV,
- uzupełniliśmy FAQ (pytania i odpowiedzi) o wpis dotyczący sugerowanych kodów PKD w przypadku prowadzenia działalności,
- dla deep linku i linku symbolicznego brak ustawienia EPI1 powoduje automatycznie wstawienie w ten parametr informacji, z jakiego narzędzia pochodzi akcja (kliknięcie/wniosek)
- zasłużone Święta dla załogi LeadStar 🙂
Styczeń 2022
- w rejestracji nowych Wydawców oraz zarządzaniu zapisem do newslettera w panelu (dla istniejących) doszła opcja dopisania/wypisania się z otrzymywania wiadomości SMS,
- poprawiona została możliwość wysyłania w wiadomościach prywatnych znaków pojedynczego i podwójnego cudzysłowia,
- w zarządzaniu narzędziami listy rozwijalne zostały uzupełnione o pole wyszukiwania,
- dodana wyszukiwarka produktów na listach dostępnych i wybranych w narzędziach strony partnerskie, pasaże na stronę, animator kreacji, chmura linków, pula kreacji, widget,
- poprawione zostało ostylowanie stopki widgetów,
- znacząco udało się poprawić prędkość ładowania edycji stron partnerskich oraz pasaży ofert na stronę, oraz przeciąganie programów pomiędzy dostępnymi a wybranymi do wyświetlania – szczególnie, przy większej ilości kampanii, do których zapisany jest Wydawca,
- optymalizacja ładowania edytora widgetu, chmury linków, puli kreacji, animatora kreacji,
- optymalizacja wyświetlania pomniejszonych logotypów instytucji w narzędziach wyświetlanych w przeglądarce Chrome (logotypy są mniej „rozmyte”),
- poprawione zostało ostylowanie nagłówka stron partnerskich dla urządzeń mobilnych w przypadku, gdy w nagłówku znajduje się więcej tekstu,
- w zarządzaniu stronami partnerskimi adres strony w „Status domeny” jest jednocześnie linkiem do niej,
- poprawiono liczenie średniej procentowej akceptacji wydawcy w szczegółach programu (dotychczas średnia akceptacja uwzględniała we wszystkich wnioskach także te, które oczekiwały na zaakceptowanie/odrzut).
Luty 2022
- w szczegółach programów przy wybranych bannerach została dodana informacja, jeżeli kierują one na dodatkowy link (a nie główny),
- jeżeli w programie znajdują się dodatkowe linki, to przy linku głównych znajduje się odpowiednia adnotacja o tym tak, aby Wydawca ich nie przegapił,
- w szczegółach programu dodana została możliwość filtrowania kreacji po wybranej rozdzielczości,
- został zaktualizowany poradnik przekierowania własnej domeny zakupionej w Aftermarket na potrzeby stron partnerskich.
Marzec 2022
- w komunikatach pojawiających się w przypadku, gdy w jednym z narzędzi nie będzie już żadnego aktywnego programu, została dodana instrukcja ew. wyłączenia takiej funkcjonalności,
- uruchomiliśmy możliwość wypłaty wynagrodzenia w postaci kart podarunkowych: na początek karty Zalando,
- w oknie zlecenia wypłaty wynagrodzenia został dodany dodatkowy przycisk kierujący do kart podarunkowych,
- na liście programów (Katalog programów, Twoje programy, Top10 itd.) można klikać środkowym przyciskiem myszy, aby otworzyć szczegóły programu w osobnej zakładce; działa też kombinacja Ctrl+klik lub prawy klawisz myszki i z menu „Otwórz w nowym oknie”,
- w szczegółach programów na liście kreacji został dodany filtr na kreacje podpięte do dedykowanych linków (o ile takie istnieją) – np. kampania Neonail,
- poprawki kosmetyczne na liście dostępnych kampanii.
Ewolucja to nasze drugie imię 🙂 Większość wprowadzanych zmian jest sugerowana przez Was, lub wynika bezpośrednio ze sposobu, w jaki posługujecie się panelem. Dlatego jak zwykle zapraszam do przesyłania swoich propozycji i rozwiązań, które mogły by pomóc Wam w jeszcze lepszym działaniu w Programie Partnerskim LeadStar.