Masz własne call center lub bazę telefonów do klientów? Zacznij działać z LeadStar

Opublikowano przez Angelika Jazgier (Gradzińska) w dniu

Prowadzisz działalność gospodarczą lub spółkę? W Programie Partnerskim LeadStar znajdziesz oferty, które możesz reklamować poprzez swoje własne call center lub też dzwoniąc do swoich klientów. W ten sposób – jeśli Twój klient skorzysta z przedstawionej mu propozycji – otrzymasz wynagrodzenie od LeadStar. Sprawdziłam i w Panelu Partnera dostępnych jest aktualnie aż 73 programy/kampanie, które możesz promować poprzez kontakt telefoniczny z osobami z bazy danych Twojej firmy.

Jak znaleźć kampanie dla call center w LeadStar?

Zaloguj się do swojego konta w Programie Partnerskim LeadStar i z menu po lewej stronie wybierz zakładkę Katalog programów.

Kliknij Pokaż zaawansowane opcje wyszukiwania i zaznacz opcje: Call Center oraz wypełnianie wniosku za klienta. Dzięki tak zaznaczonym filtrom system wskaże Ci tylko te programy, w których dozwolone będą działania reklamowe polegające na przedstawianiu ofert przez telefon.

LeadStar katalog programow call center

Poniżej pojawi się lista programów, które możesz promować. Wystarczy, że dołączysz do wybranych kampanii i status Twojego zgłoszenia zmieni się z oczekującego na aktywny. Zobaczysz wówczas linki tekstowe, z których należy korzystać wypełniając wnioski za klientów.

Wynagrodzenie otrzymasz za spełnienie warunków

Gdy przekażesz dane potencjalnego klienta na wybraną ofertę z LeadStar, Twoje wynagrodzenie nie naliczy się od razu, a dopiero wtedy, gdy ten klient spełni wszystkie warunki (opisane szczegółowo w każdym programie) oraz gdy LeadStar otrzyma rozliczenie za kampanię. W opisie każdego z programów (na górze) znajdziesz informację, jak długo czeka się na rozliczenie. W każdej chwili możesz też zajrzeć do warunków kampanii i modelu rozliczenia.

Jeśli nie wiesz co oznaczają skróty CPL, CPS czy CPA w opisach programów, to zajrzyj do naszego artykułu na blogu LeadStar: CPL, CPA, CPS, a może CPC?

Pamiętaj o RODO wykorzystując bazę telefonów

Nie prowadzisz działalności gospodarczej, ale masz bazę numerów telefonów, do których chcesz dzwonić i zarabiać na polecaniu im ofert? Niestety nie będziesz mógł w ten sposób promować kampanii dostępnych w LeadStar (więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie: https://leadstar.pl/regulamin ), ale pamiętaj, że RODO dotyczy wtedy również Ciebie i powinieneś przestrzegać zasad ochrony danych osobowych – zgodnie z RODO i innymi obowiązującymi przepisami – jak np. Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781, z późn. zmianami).

RODO dotyczy nie tylko firm, ale również osób fizycznych, które posiadają bazy danych i chcą je wykorzystywać w celach zarobkowych.

Zgodnie z tymi wspomnianymi wyżej przepisami, jesteś zobowiązany między innymi do zebrania zgód od tych osób, których numery telefonów posiadasz. Przykładowe zgody podaliśmy w tym artykule: Jak zbierać dane zgodnie z RODO. Oczywiście fakt zebrania tych zgód musisz zarejestrować i odpowiednio (zgodnie z prawem) udokumentować.

Zwróć uwagę również na inne dokumenty prawne, które będą Cię obowiązywać, podczas przetwarzania swojej bazy danych.

Podsumowując: przygotuj się odpowiednio i działaj zgodnie z prawem.


Angelika Jazgier (Gradzińska)

W marketingu od 2013 roku. Dlaczego marketing? Bo lubię zmiany i dynamikę - to, że ciągle coś się dzieje. Należę do osób, które im więcej mają obowiązków, tym lepiej potrafią zorganizować sobie czas i wykonać je… na czas :) Poza tym uwielbiam wszelkiego rodzaju tabelki, statystyki i analizy – wszystko, co można logicznie wytłumaczyć. A najlepiej – gdyby wszystkie te tabelki pokazywały jedynie wzrosty (te dobre wzrosty oczywiście :) ) oraz stale idące w górę zarobki (nie tylko moje ;) ).