Pytanie Wydawcy:
„Mam problem z rejestracją. Niby się zarejestrowałam ale nie doszedł mi email i nie mogę się zalogować. Nie wiem co robić.”
Dzisiaj o problemach, jakie mogą się pojawić na etapie rejestracji – nie zdarzają się często, ale jednak. Dzielimy je na trzy rodzaje:
- problem z przesłaniem formularza rejestracyjnego,
- problem z mailem potwierdzającym,
- problem z hasłem przesyłanym drogą SMS.
Problem z formularzem rejestracyjnym
Gdy wprowadzasz dane rejestracyjne, system na bieżąco sprawdza, czy dane te są poprawne. Czy spełniasz wymagania co do wieku, podany numer konta bankowego jest poprawny, a numer telefonu zawiera na pewno 9 cyfr. Jeżeli jakikolwiek z warunków nie zostanie spełniony, strona wyświetli błąd a pole, w którym jest błąd, zostanie podświetlone na czerwono. Wystarczy poprawić dane i ponownie wysłać formularz rejestracyjny.
Druga faza rejestracji to sprawdzenie w naszej bazie, czy już nie istnieje konto partnerskie na podane dane. Być może kiedyś się już rejestrowałeś[-aś] i Twoje konto zostało zamknięte? System da Ci znać. W takim przypadku nie musisz rejestrować się powtórnie – wystarczy do nas napisać maila na adres kontakt@leadstar.pl. Przywrócimy Twoje konto do życia. Jeżeli nie pamiętasz hasła – podczas logowania kliknij odpowiednią opcję i łatwo odzyskaj je.
Problem z mailem potwierdzającym
To chyba jeden z najczęściej pojawiających się problemów z rejestracją. Może się on pojawić w trzech sytuacjach:
- mail rejestracyjny wpadł do folderu SPAM; maile od nas przychodzą zawsze z domeny @leadstar.pl, ale w przypadku pierwszej wiadomości Twój system mailowy może zakwalifikować go jako spam – sprawdź folder SPAM i oznacz wiadomość jako „to nie jest SPAM”. Dzięki temu w przyszłości system nie będzie już błędnie oznaczał naszych maili,
- podczas rejestracji podałeś[-aś] zły adres e-mail, napisz do nas na kontakt@leadstar.pl i opisz sytuację,
- mamy problemy techniczne z wysyłką maili – bardzo rzadki, ale jednak przypadek, który się nam zdarzył.
Mail potwierdzający ma za zadanie sprawdzić, czy adres e-mail, który podałeś[-aś] podczas rejestracji należy rzeczywiście do Ciebie. Jeżeli w razie problemów napiszesz do nas właśnie z tego maila, będzie to dla nas wystarczającym potwierdzeniem i aktywujemy Twoje konto bez niepotrzebnej zwłoki.
Problem z hasłem SMS
Ostatnia faza rejestracji to przesłanie na podany numer telefonu SMS-a z tymczasowym hasłem do logowania. To dodatkowa opcja weryfikacji sprawdzająca poprawność wprowadzonego numeru telefonicznego. Jeżeli nie dostałeś[-aś] swojego hasła startowego to:
- podany przez Ciebie numer telefoniczny jest niepoprawny,
- wystąpiła awaria w sieci komórkowej lub u naszego dostawcy usług SMS.
W każdym z tych przypadków napisz na kontakt@leadstar.pl wiadomość, podając opis sytuacji i dla potwierdzenia swój numer telefoniczny. Jeżeli nastąpiła pomyłka podczas rejestracji (np. zamienione miejscami dwie cyfry), poprawimy Twoje dane i wyślemy hasło jeszcze raz.
Jak widzisz, w wielu przypadkach kontakt mailowy z nami może być nieodzowny, jednak jesteśmy tutaj właśnie dla Ciebie 🙂