Nie wiem, kiedy minęły ostatnie 2 miesiące. Obowiązkowa kwarantanna niestety w tym nie pomogła. Sytuacja epidemiologiczna nie miała jednak większego wpływu na bieżący rozwój i działanie Programu Partnerskiego LeadStar.pl. Jesteśmy z Wami w stałym kontakcie i działamy jak zawsze szybko i skutecznie. Poniżej znajdziecie listę zmian wprowadzonych w panelu w ciągu ostatnich dwóch miesięcy:
Marzec
- poprawiliśmy proces rejestracji tak, żeby system poprawnie wskazywał pola, które są źle wypełnione – każde takie pole jest obramowane czerwoną obwódką, która znika dopiero po poprawieniu zawartości,
- podczas rejestracji system poprawnie formatuje kod pocztowy (xx-xxx) tak, aby nie występował błąd uniemożliwiający założenie konta,
- ostatnia poprawka w rejestracji – w przypadku firm zagranicznych był problem z numerem NIP w niestandardowym formacie,
- w wybranych programach dodaliśmy informację o zastosowanym przez reklamodawcę modelu atrybucji, czyli sposobie, w jaki jest ustalane, komu należne jest wynagrodzenie,
- dodaliśmy całkiem nowe narzędzie „Pasaż ofert na stronę”, które pozwala przygotować i dodać na własną stronę zestawienie ofert zgodne z RWD (czyli automatycznie dopasowuje się do urządzenia PC/tablet/mobile),
- zaktualizowaliśmy bazę poradników o nowe materiały i filmy YT naszych Wydawców,
- poprawiliśmy i zaktualizowaliśmy komunikat powitalny wyświetlany przy pierwszym logowaniu nowych Wydawców,
- w widgetach dodaliśmy nową opcję pozwalającą na automatyczne ustalanie wysokości widgetu na podstawie ilości ofert, jakie są w nim obecnie wyświetlane,
- dzięki zgłoszeniu jednego z Wydawców poprawiliśmy działanie menu na stronach partnerskich.
Kwiecień
- tytuł strony pojawiającej się po kliknięciu linku partnerskiego (podczas przekierowania na stronę docelową reklamodawcy) zmieniony został z „LeadStar” na „Trwa przekierowanie…”,
- uzupełniona możliwość odzyskiwania hasła z podstrony rejestracji na stronie głównej leadstar.pl,
- ze względu na specyficzny sposób działania dodaliśmy wyjątek podczas rejestracji firm działających w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości,
- poprawione wyświetlanie okna z potwierdzeniem zmienionych warunków naliczenia wynagrodzenia po wejściu w szczegóły produktu, dla którego takie zmiany nastąpiły,
- zaktualizowaliśmy treść potwierdzenia anulowania programu tak, aby potwierdzana operacja była bardziej czytelna dla Wydawcy,
- wprowadziliśmy zaawansowane wykrywanie automatów facebook’a tak, żeby nie generowały sztucznych/pustych kliknięć na kampaniach Wydawców, którzy promują je w social mediach,
- poprawione działanie zaawansowanego wyszukiwania w katalogu programów,
- w statystykach klików/wniosków dodaliśmy możliwość wyszukiwania akcji po konkretnym EPI1 i/lub EPI2, które mogą być przekazywane w linkach promujących kampanie,
- zaktualizowaliśmy FAQ o kolejne pytania i odpowiedzi,
- w pulach reklamowych dodaliśmy nowy typ puli „wszystkie kreacje” – jest to kolejna zmiana zaproponowana przez jednego z naszych Wydawców,
- edytując swoją stronę partnerską, możesz dodać teraz kod identyfikacyjny Yandex tak, żeby bez problemu zweryfikować jej własność (podobnie jak dla Google Analytics),
- dla wszystkich stron partnerskich automatycznie generowany jest plik sitemap.xml zalecany podczas pozycjonowania strony,
- dla stron partnerskich osadzonych na własnej domenie jest możliwość wprowadzenia przez Wydawcę własnych unikalnych/autorskich tekstów, które pojawią się na dole strony i będą stanowić „pożywkę” dla wyszukiwarki Google – czyli popularne SEO,
- zaktualizowaliśmy regulamin serwisu – LeadStar od początku szczyci się przejrzystością, więc jak zawsze otrzymaliście dokładne zestawienie wprowadzonych zmian,
- zdjęliśmy ze strony głównej panelu informację o rozliczeniach rocznych z US,
- w statystykach klików/wniosków można włączyć rozszerzone statystyki – więcej poczytasz w tym wpisie,
- w edycji pul kreacji dodaliśmy w polach możliwość wyszukiwania, przez co dużo łatwiej znaleźć np. konkretną rozdzielczość kreacji graficznych.
Cieszymy się, że tak aktywnie pomagacie w rozwijaniu naszego wspólnego programu. Od samego początku istnienia LeadStar naszym nadrzędnym celem było to, abyście wracali do panelu partnerskiego jak do miejsca, w którym chcecie przebywać, a nie „musicie”. Dlatego staramy się wszystkie zgłaszane przez Was pomysły wprowadzać jak najszybciej i minimalizować ilość usterek, na które możecie trafić. Sami też mamy wiele pomysłów na kolejne usprawnienia. Co ważniejsze realizacje komunikujemy na naszej grupie „Wydawcy LeadStar” (do której Cię gorąco zapraszamy) a kolejne podsumowanie już za dwa miesiące 🙂