Nie wiem, kiedy minęły ostatnie 2 miesiące. Obowiązkowa kwarantanna niestety w tym nie pomogła. Sytuacja epidemiologiczna nie miała jednak większego wpływu na bieżący rozwój i działanie Programu Partnerskiego LeadStar.pl. Jesteśmy z Wami w stałym kontakcie i działamy jak zawsze szybko i skutecznie. Poniżej znajdziecie listę zmian wprowadzonych w panelu w ciągu ostatnich dwóch miesięcy:

Marzec

  • poprawiliśmy proces rejestracji tak, żeby system poprawnie wskazywał pola, które są źle wypełnione – każde takie pole jest obramowane czerwoną obwódką, która znika dopiero po poprawieniu zawartości,
  • podczas rejestracji system poprawnie formatuje kod pocztowy (xx-xxx) tak, aby nie występował błąd uniemożliwiający założenie konta,
  • ostatnia poprawka w rejestracji – w przypadku firm zagranicznych był problem z numerem NIP w niestandardowym formacie,
  • w wybranych programach dodaliśmy informację o zastosowanym przez reklamodawcę modelu atrybucji, czyli sposobie, w jaki jest ustalane, komu należne jest wynagrodzenie,
  • dodaliśmy całkiem nowe narzędzie „Pasaż ofert na stronę”, które pozwala przygotować i dodać na własną stronę zestawienie ofert zgodne z RWD (czyli automatycznie dopasowuje się do urządzenia PC/tablet/mobile),
  • zaktualizowaliśmy bazę poradników o nowe materiały i filmy YT naszych Wydawców,
  • poprawiliśmy i zaktualizowaliśmy komunikat powitalny wyświetlany przy pierwszym logowaniu nowych Wydawców,
  • w widgetach dodaliśmy nową opcję pozwalającą na automatyczne ustalanie wysokości widgetu na podstawie ilości ofert, jakie są w nim obecnie wyświetlane,
  • dzięki zgłoszeniu jednego z Wydawców poprawiliśmy działanie menu na stronach partnerskich.

Kwiecień

  • tytuł strony pojawiającej się po kliknięciu linku partnerskiego (podczas przekierowania na stronę docelową reklamodawcy) zmieniony został z „LeadStar” na „Trwa przekierowanie…”,
  • uzupełniona możliwość odzyskiwania hasła z podstrony rejestracji na stronie głównej leadstar.pl,
  • ze względu na specyficzny sposób działania dodaliśmy wyjątek podczas rejestracji firm działających w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości,
  • poprawione wyświetlanie okna z potwierdzeniem zmienionych warunków naliczenia wynagrodzenia po wejściu w szczegóły produktu, dla którego takie zmiany nastąpiły,
  • zaktualizowaliśmy treść potwierdzenia anulowania programu tak, aby potwierdzana operacja była bardziej czytelna dla Wydawcy,
  • wprowadziliśmy zaawansowane wykrywanie automatów facebook’a tak, żeby nie generowały sztucznych/pustych kliknięć na kampaniach Wydawców, którzy promują je w social mediach,
  • poprawione działanie zaawansowanego wyszukiwania w katalogu programów,
  • w statystykach klików/wniosków dodaliśmy możliwość wyszukiwania akcji po konkretnym EPI1 i/lub EPI2, które mogą być przekazywane w linkach promujących kampanie,
  • zaktualizowaliśmy FAQ o kolejne pytania i odpowiedzi,
  • w pulach reklamowych dodaliśmy nowy typ puli „wszystkie kreacje” – jest to kolejna zmiana zaproponowana przez jednego z naszych Wydawców,
  • edytując swoją stronę partnerską, możesz dodać teraz kod identyfikacyjny Yandex tak, żeby bez problemu zweryfikować jej własność (podobnie jak dla Google Analytics),
  • dla wszystkich stron partnerskich automatycznie generowany jest plik sitemap.xml zalecany podczas pozycjonowania strony,
  • dla stron partnerskich osadzonych na własnej domenie jest możliwość wprowadzenia przez Wydawcę własnych unikalnych/autorskich tekstów, które pojawią się na dole strony i będą stanowić „pożywkę” dla wyszukiwarki Google – czyli popularne SEO,
  • zaktualizowaliśmy regulamin serwisu – LeadStar od początku szczyci się przejrzystością, więc jak zawsze otrzymaliście dokładne zestawienie wprowadzonych zmian,
  • zdjęliśmy ze strony głównej panelu informację o rozliczeniach rocznych z US,
  • w statystykach klików/wniosków można włączyć rozszerzone statystyki – więcej poczytasz w tym wpisie,
  • w edycji pul kreacji dodaliśmy w polach możliwość wyszukiwania, przez co dużo łatwiej znaleźć np. konkretną rozdzielczość kreacji graficznych.

Cieszymy się, że tak aktywnie pomagacie w rozwijaniu naszego wspólnego programu. Od samego początku istnienia LeadStar naszym nadrzędnym celem było to, abyście wracali do panelu partnerskiego jak do miejsca, w którym chcecie przebywać, a nie „musicie”. Dlatego staramy się wszystkie zgłaszane przez Was pomysły wprowadzać jak najszybciej i minimalizować ilość usterek, na które możecie trafić. Sami też mamy wiele pomysłów na kolejne usprawnienia. Co ważniejsze realizacje komunikujemy na naszej grupie „Wydawcy LeadStar” (do której Cię gorąco zapraszamy) a kolejne podsumowanie już za dwa miesiące 🙂


Artur Szkarłat

Co tu dużo pisać. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i budowaniu systemów afiliacyjnych oraz partnerskich. Uwielbiam automatyzować i usprawniać narzędzia tak, żeby jak najlepiej służyły swoim użytkownikom w myśl zasady "system dla człowieka a nie człowiek dla systemu". Prywatnie sklejam amatorsko modele, lubię VR i dobrą muzykę.